Als je de euro 4 kan krijgen zou ik dat zelf voor kiezen. Heb je waarschijnlijk minder moeite en kosten aan om hem sneller te krijgen.Hallo,
Na jaren alleen maar auto gereden te hebben mag er een scooter bij komen voor woon werk verkeer.
Mijn keuze is gevallen op een sym jet 14 vanwege de zit en wielen.
Echter vraag ik mij af welke is de wijzere keuze de euro 4 versie of de euro 5.
Dit vooral met het oog op het feit dat ik wel graag wil dat hij zo'n 60 op de teller moet halen ( en ik niet een lichtgewicht ben) en er ca zon 40 km per dag mee ga rijden.
Alvast bedankt voor de input.
Gekieteld of standaard?Bedankt voor de reacties het is een euro 5 geworden welke ik vanmiddag mag ophalen ( bj21 met 1600 km op de teller) ik ga het beleven.
Heb al stekkers en led lampen klaar liggen omde koplampen beiden te laten branden.
Ik houd jullie op de hoogte
de how to heb ik daar niet gevondenKijk even op vtc roadrunners
Volgens mij staat daar een how to.
Anders vraag ik het voor je
Waar heb je hem laten opvoeren en hoe hebben ze dit gedaan?Ik heb de Euro 5, blauwe kentekenplaat versie, onbegrenst rijdt hij nu 55km/u, ben 110 kg.
Ja eerst op 60 daarna probeerde hij m op 50 te zetten lukte beide niet geen idee waaromIn je andere post op 60 gezet????????
Nog maar een keer dan: jij hebt een 25 km/u variant! (de nieuwe Euro 5 Ecu's zitten wat dat betreft goed dichtgemetseld)Ja eerst op 60 daarna probeerde hij m op 50 te zetten lukte beide niet geen idee waarom