Opdrijven Sym Jet 14 4T 2022 (injectie )

Status
Not open for further replies.

david1975

New Member
Iemand ervaring met het opdrijven/begrenzen van een scooter 50cc Sym Jet 14 4T 2022 (injectie) klasse A.
Vario ring is reeds verwijderd.
Alle info is welkom.
 
Advertisement - register to remove this

Iemand ervaring met het opdrijven/begrenzen van een scooter 50cc Sym Jet 14 4T 2022 (injectie) klasse A.
Vario ring is reeds verwijderd.
Alle info is welkom.
( ja ik weet een laten reactie) Het is een hele puzzel. ik ben geen opgeleiden monteur ik heb mij zelf opgeleid dat moet je maar willen! En ik vertel niet snel mijn ervaring.

ik probeer het zo goed mogelijke te vertellen, ik leg het even zo uit dat het lijkt of je achter de computer zit en je computer is traag, oke? toe aan vervangende onderdelen ook al lijkt het of het nieuw is? je gooit Windows 10 er op wand dat zat er niet op, er stond windows 11 op dat was de software die waardeloos is.

Als 2 : je gaat de Hardware vervangen wand die lijkt goed aan de BUITEN kant, je draait het los je onderzoekt je probeert het uit je vervangt de voeding ( Carburateur )/( Injector). een groter injector helpt maar die 63cc van sym is nog niet genoeg, en die ecu moet onbegrensd zijn.