Hemant said:Ik heb ook de luchschroef geprobeerd te stellen volgens de google beschrijving echter zie ik overal standaard 1,25 en sommige zegge. 2.5 is goed echter ik denk dat ik wel 5 x360 ben gegaan en hoe meer ik eraan draai des te hoger gaan de toeren zelf zo ver open dat de luchtschroef vanzelf begint te draaien
Ik heb me verschreven het is geen cvt carburateur maar een CV carburateur.
Hieronder een filmpje hoe zo'n ding werkt.
Het membraan wordt in het filmpje "Diaphragm" genoemd.
Dit membraan zie je als je de deksel aan de bovenzijde van de carburateur verwijdert en is dat grote rubberen onderdeel.
Door de onderdruk die in de venturie van de carburateur ontstaat wanneer het lucht/brandstofmengsel door de carburateur wordt gezogen ontstaat er een onderdruk in de kamer boven het membraan.
Daardoor trekt dit membraan de gasnaald omhoog.
Hoe hoger de onderdruk hoe hoger de naald uit de hoofdsproeier wordt getrokken.
Dit kun je allemaal zien in het filmpje.
Hoofdsproeier =88
Hoi,
Als hij werkt hoef je hier niks aan te doen.Hoi,
Ik neem aan dat ik hier niks aan hoef te doen?
Hemant
Hoi,
Ik zit net in de manual te kijken en daar staat het volgende:
Standard TORCH A7RC
Hot type TORCH A8RC
Cold type TORCH A6RC
de NGK CR6HSA is A6RC, maar dat is dus niet de standaard? Wat voor effect heeft dat ipv de CR7HSA, de CR6 wordt heter?
Overigens mijn snor rijd op dit moment 33km/u als ik de bougie en de sproeier vervang zakt ie dan terug in shelheid?