This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Street Legal echt een bruut spel!

Kahoona

Well-Known Member
Bij dit spel moet je dus echt je auto tunen, met NOS en al dat soort pretspul.

Wat plaatjes






Hij is nog niet uit in NL, maar wel in de US
 
Last edited by a moderator:
WOW!!! die moet ik dus echt hebben!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Mmm......wel koel spel, het zat er naar F.A.T.F natuurlijk wel een beetje aan te komen! alleen lijkt het wel of dit pix zijn van de ontwikkelingsfase joh......kheb nou niet zo gelijk van; Damn! wat een mooi spel! mja...Mun ma gaat soon weer naar de US ff vragen of ze niet toevallig nog een plekje in de koffer vrij heeft!
 
Zo'n spel zouden ze moeten maken en dan met een wagenpark ala Gran Turismo, gewoon de dagelijkse auto's (dus met licensie van de autofabrikanten/tuners enzo) en die dan met het nodige pretspul behangen! want deze auto's zijn zo te zien. nou niet bepaald realistisch!
 
Minimum System Requirements for: Street Legal
Pentium II 600Mhz
128MB RAM
4x CD-ROM
DirectX 8.1 compatible graphics card w/16MB video memory
DirectX 8.1 compatible
700MB Hard Drive Space



Supported Video Cards:
Geforce/Radeon class cards recommended
 
ik heb net ff gespeeld, en je kan super veel dingen doen met je auto... maar je hebt echt een super PC nodig om dit normaal te kunnen spelen!! maak van die 600mhz maar 1.5ghz ofzo :S
 
Originally posted by Kahoona
ik heb net ff gespeeld, en je kan super veel dingen doen met je auto... maar je hebt echt een super PC nodig om dit normaal te kunnen spelen!! maak van die 600mhz maar 1.5ghz ofzo :S

waar heb je het vandaan dan, kazaa ken die het nie vinde
 
hmm, ik denk dat het niet zoveel soeps is, gezien de site ...
en de grootte van het spel : CD1 archives: 24 x 15 MB
maar tog... ff zoeken :#
 
Ultiem, is het al te downe of niet. WHOOAAA, en ik dag dat nfs2 al tof was. Dat is het trouwens ook maar dit slaat alles.
 
Ik heb het spel ook maar het draait gewoon klote op mijn 950mhz systeem.....

Lijkt heel wat maar het is gewoon niks, het upgraden van je auto wel maar spelen is niks

Wie heeft er een trainer voor?
 
ik heb hem!
hij is echt tof, alleen het rijden gaat super traag, haperig enzo. Het schijnt dat dit op snellere computers ook zo is maarja, het is nog wel speelbaar.