Straat scooter

Loek

Vakkenvuller
Beste.

ik ben vanplan om een aerox te gaan kopen maar weet iemand een mooi setupje niet te uitgebreid maar gwn mooi.
 
Advertisement - register to remove this

Uhmm naja niet te hard ik bedoel ik heb wel eens op een beta gereden die 130 ging maar dat haal je tog niet in het dorp, maaarja ik hoor ook van mensen die hebben alleen een yasuni C21 eronder gezet en hij reed al een stuk harder nou is een C21 ookwel mooi uitlaatje ^^
 
Uhmm naja niet te hard ik bedoel ik heb wel eens op een beta gereden die 130 ging maar dat haal je tog niet in het dorp, maaarja ik hoor ook van mensen die hebben alleen een yasuni C21 eronder gezet en hij reed al een stuk harder nou is een C21 ookwel mooi uitlaatje ^^

Hou het op een originele cilinder maar bij een Yasuni R
 
zal wel meevallen scooter wijkt altijd meer af dan auto

maar aan wat voor snelheid zat je te denken??

je kna bv een 17.5mm carb en een yasuni R nemen rijd lekker voor in de stad enzo
 
Uhmm naja niet te hard ik bedoel ik heb wel eens op een beta gereden die 130 ging maar dat haal je tog niet in het dorp, maaarja ik hoor ook van mensen die hebben alleen een yasuni C21 eronder gezet en hij reed al een stuk harder nou is een C21 ookwel mooi uitlaatje ^^

Ik heb medelijden met de vario en koppeling van die mensen zeg 8P

@KM's

Laten we nou ff van dat 'auto' af stappen die wijken ook af.
De 'echte' km's zijn geeikte km's van de mensen in blauw.

OT:
inderdaad rustig aan beginnen.
Koop eerst je roxje en ga eerst even normaal leren rijden en dan es een keer een shotje of een yas r er onder.
Daarna andere vario of carburateur etc. etc.
niet te hard van stapel lopen anders komt dat hard weer recht in je gezicht in de vorm van een boom o.i.d.
 
leer nou eerst je scooter kennen. pas als je m goed onder de knie hebt gaan denken aan de snelheid verhogen met bijvoorbeeld een yasuni R.

C21 dat is gewoon beun op deze setup, veel te hoogtoerig, voor een std 50cc op deze manier zou je in no time je standaard cilinder naar de afgrond helpen.
 
Back
Top