Daar gaan ze inderdaad altijd een stuk harder van ja, van zo'n dikke toerenteller. :+
als je op het juiste moment schakelt kan je zéker sneller op snelheid komen.
dit hadden we gezien op een sprintmeeting na dat we een héél weekend hadden liggen proberen om de toerenteller op punt te zetten.
volgens het boekje moest de saxo in iets minder als 8sec de 100 aantikken en volgens de meetaparatuur van die mensen was dit : 7.1, 7.3, 7.0sec
de eerste en laatste keer was ik goed vertrokken de 2de keer niet.
daarna hadden we de 400m ook gedaan maar ik had een slechte start, ik zag de lampen niet vanwege de zon...(was ondanks dat toch nog snelste in mijn klasse8P)
o ja, en met die toerenteller kon ik nooit te laat schakelen en daardoor mij ook meer concentreren op het rijden, zo heb ik veel langs dikke bakken gestaan(oude 911 turbo, jaguar XKS met automaat, lexus 430 automaat, golf 3 GTI, astra GSI 16V, TT 225pk quattro(van me maat), integra type R, andere 16V, bmw 530, BMW 325 met 190pk enz enz enz enz...)
de meeste auto's kon ik goed bijhouden en al de anderen liet ik serieus stof.
zolang de pk's van mijn tegenstander ongeveer onder de 200pk bleven kregen ze op hun donder, erboven was lastiger...