Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
s5cqw8.jpg
 
och prutsventjes, jullie horen op een bekend belgisch forum thuis, das zo'n type forum van "ik monteer een 'kelk' en een 'remus sportdemper' en ik heb 30pk bij maar als iemand een supra heeft met 1000pk dan vinden die kerels met hun 1.3 met 'kelk en remus demper' dat die supra niet vooruit gaat.

Hier op het forum zit zo'n ventje met een Saxo en een dikke toerenteller, niks geen lawaaifilter en Remus, maar een dikke toerenteller, en op het juiste moment schakelen, daar ga je pas hard van. :+
 
Gister nog een E63 AMG gevlammed toen ik de autobaan op draaide (of zou die man geen gas gegeven hebben?)

















8P.
 
Ik zou wel eens rijles van jou willen hebben jaeneke, want hier woont iemand in mijn straat met een integra R en die wil ik leren vlammen..

Welke dagen ben je beschikbaar? je mag ook pm'en uiteraard.
 
omdat ik dat kinderachtig gezeik kotmoe ben van die betweters, vroeger ook toen ik de saxo en de C3 nog had, iedereen lachen tot ik de auto in kwestie ging halen en dan tegen hun 'sportbak' ging racen...

maar nu kan ik het niet meer bewijzen want die auto's heb ik al lang niet meer:'(

@ pvdh : HAHAHAHAHAHAHA:L:L:L:L

GVD Stephan je bent net terug en zit nu al weer het hele forum te fucken :#
 
Mooi leesvoer dit:W

Pas met me Corsa B GSI een C32 AMG gevlamt, ik schakelde echt zo goed, dat me auto opeens op 4-wiel aandrijving overging, booaaaaaaahhp 6 seconde naar de 100:W



OT: Pas in de CLS van schoonpaps een maserati 4200GT gevlamt.
 
OWWW ik kijk even niet en nu dit allemaal HAHA wat prachtig :D:D:D

Ik win van iedereen, want mijn automaat weet precies wanneer die moet schakelen :+ 8)8)8)8)
 
Nee want dan komt het menselijke aspect van het schakelen en reageren weer naar voren, dat word daarna uiteraard weer goed gemaakt door de snelle reactie van de computer.

Maar de fisieke logica van het menselijk reageren blijft nog steeds achter bij het technische reageren van de computer achter dat flipper systeem.

En dan hangt het dus weer van de persoon af die in de desbetreffende auto rijdt, want is deze jongen nou snel qua reactie vermogen of is het een slapende schilpad?

De tijd van het aanraken van de flippers en het overhalen daarvan heeft weer te maken met het schakelen van de auto, dus die tijd die er tussen zit verlies je weer.















:+:+:+:+:+:+
 
och prutsventjes, jullie horen op een bekend belgisch forum thuis, das zo'n type forum van "ik monteer een 'kelk' en een 'remus sportdemper' en ik heb 30pk bij maar als iemand een supra heeft met 1000pk dan vinden die kerels met hun 1.3 met 'kelk en remus demper' dat die supra niet vooruit gaat.

b_1a6f5ffc1a66e14da726ec42f38b6cf1.jpg


:D:D:D:D :+
 
die moet hard gaan :p

zekers met die ruitenwisser, en die tankdop.
so he,
maar waarzit die turbo dan ?

in de open luchtfilter ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top