Zal allemaal wel, het blijft gewoon een klein 16V'tje hoor. Dat je van 0-100 dikkere auto's bij houdt, zal meer met het zwaardere gewicht van die auto's te maken hebben, dan jou dikke shiftlight met perfecte schakelmoment. Tuurlijk valt er wel wat te winnen, met snel en op het juiste moment schakelen, maar de echte winst zal je toch tussen het schakelen moeten halen.
echte winst tussen schakelen... mmm... zegt je de uitdrukking 'knal' iets ??
geloof me maar, heb leren rijden door iemand die vroeger de 24u enz. heeft gereden(iemand met veel circuit ervaring maw.), ik kan wel wat rijden hoor:#
dus maak je maar geen zorgen dat ik traag schakel of verkeerd vertrek...
en van 0-100 alleen ? haha ook tot 200 hoor en ik weet dat er veel mensen dit erg hypocriet opnemen maar de mensen die vroeger zo deden in mijn gezicht nam ik mee de auto in en liet hun zien wat die 'domme 1600' kon.
soms reed ik ook tegen hypocrieten hun reeeesszz bak omdat ze dachten dat zij sneller gingen zijn en zo kan ik een voorbeeld geven van een integra type R met 190 pk die me amper kon volgen van het ene rood licht tot het andere(ik haalde daar 210 op de teller btw).
die kerel had zich serieus misschat in die prul auto net zoals bijna iedereen en incluus jou als ik je uitleg lees
je moet ook weten dat die 'domme' 16V motor eigenlijk niet zo 'dom' is, dat is een gehomologeerde motor die ze in de rallycros gebruiken en een directe afstammeling van de 'super 1600'.
dus standaard getunede uitlaat en inlaatcollector, bewerkte kop met kleppentrein en een andere motor management van de fabriek uit.
in de juiste handen een raket op de baan9||6:W