Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Robert is toch een Spikri boy ofzoiets?


Edit:// hoe spreek je het uit? Rooooobert of Roooobeeeree?
 
Last edited:
Golf 4 GTI ge-owned met me Tigra! :D (had ik dus niet verwacht. :p)

En een Suzuki Swift '08 met een idioot erin op de afsluitdijk. (Qua topsnelheid dan)
 
toen ik de mr2 nog had...


Gozer in een bmw 325 volgens mij.. Beetje uit lopen dagen. Op de snelweg vol gas.


Ik kon hem mooi bijhouden maar liep niet op hem in. Had ik niet verwacht. 4 tegen 6cil. Nou is die bmw een stuk zwaarder en ligt het m daar aan denk ik.
 
hehe leuk topic, zal verhaaltje vertellen uit mijn '4 takt tuning tijdperk'...

auto waar ik toen mee reed(echt gekozen vanwege hij belachelijk was en toch een sterke motor had, effe duidelijk : geen snelle maar een 'sterke' motor).
citroen C3 1.4 HDI 68pk 150nm standaard.

specs :
-boostcontroller
-turbodrukmeter
-aquamist water/methanol injectie met max methanol(50%)
-inlaat ingekort en aangepast met powerfilter
-EGR afgekoppeld
-stage 2 chiptuning op bovenstaande afgeregeld(niet op bank maar in grote lijnen, banksessie moest nog volgen)

deze standaard ogende C3 tegen een CLK 200 kompressor, ik reed op 1,7bar gemiddeld =
0-180kmh probeerde de merc mij met gierende kompressor te volgen, daarna de druk opgevoerd naar 2,5bar en toen was het van 0-215kmh "dada" kompressor:winner:

...én nog steeds een verbruik van 1/19max :L
 
Golf 4 GTI heeft toch minimaal 150 pk en een Tigra 110 pk ofzo?
Zoja, dan kan die Golf dude echt NIET rijden
 
Ik heb een 1.4 met 90 PK volgens het boekje. :+
Maar zit volgens de GPS in 9,9/10 sec. op de 100 wat volgens het boekje 11,6 moet zijn.
Topsnelheid was op GPS ook 214 km/u wat volgens het boekje 190 moet zijn. :p
Zit wel een andere uitlaat onder + cold air intake! :eek:

VET getjoend dus! 8)
 
Wtf, gaat zo`n slopel 215 km per uur ?

Heb tijdje terug wel in de buurt van Hoorn tegen een "getjoende tigra " gereden, maar dat ding was echt megasloom vergeleken met mijn "o zo snelle" 1.6i Psssssssjt :+
 
Werd laatst uitgedaagd door een golf 3 VR6, kwam er niet langs, maar reed ook zeker niet van me weg...

Toch best netjes imo, een 1.6je tegen een 2.8 (oid?) :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top