Stickerboek per SMS !

We gaan het over een compleet nieuwe boeg gooien... !
Voortaan - let op - is het mogelijk om vanuit het stickerboek per SMS te bestellen !!!

Hoe werkt het ???
* Er is wel een verschil met de GoFast/Yasuni/Skullcandy/St.net/Stage6/Sb.net stickeractie. Bij een sms bestelling van de actie krijg je twee stickers per bestelling, aangezien alle merken met ST.net te maken hebben. Bij deze actie is het één sticker per SMS ! (1,5 Euro per bestelling inclusief verzending)

SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kleuren:
zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze


De afmetingen zijn wat max in een gewone envelop past.
Dus bij lange stickers max. 20cm, hoge en brede stickers max. 11 cm hoog. Helaas kan ik niet bij elke afbeelding de afmetingen erbij zetten, maar het is altijd binnen verhouding !

Er is maar één manier mogelijk om afmetingen door te geven:
- vermeld achter de kleur meteen de maximale BREEDTE in mm
dus bijv. zwart120 (voor 12cm breed)
- deze breedte mag niet meer zijn als 200mm, dus 20cm breed


Alle informatie en het stickerboek is nu veel overzichtelijker te vinden op st.net zelf :

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

Kosten per bestelling is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd. (voor België duurt verzending ongeveer een week)

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!



Nog ontbrekende merken of logo's ? Post ze even hieronder.

PS: aub geen onzin in de replys want anders gaat ie even snel weer dicht !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Razma, zou je deze toe kunnen voegen?
Ik dacht iig nog niet te hebben zien staan.

moto_minarelli.gif

fixed :)
http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php
 
ivm het logo: de afbeelding is te klein en er zijn teveel kleuren in verwerkt !

ivm aantal letters is geen beperking. Maar hoe langer de tekst, hoe kleiner uiteindelijk natuurlijk de letters worden (aangezien het totaal max 20cm is)
 
Hey vraagje,
ik heb op 27-06 4x stickers besteld onder de naam Robert in nijmegen
heb wel een bevestigings sms gehad maar nog geen stickers,
is alles wel goed aangekomen?
:love:
 
beste razma,
ik moet een vel alleen maar zilver sticker hebben omdaar zelf iets uit te hallen,
kan dat en kan k via een paar smsjes betalen.
de afmeting zijn 200 bij 100 mm en ik moet er 2 hoeveel smsjes moet k daarvoor sturen en wat moet ik erin zette?
groetjes
 
Die zijn ook vandaag verzonden. Even geduld mag toch wel ? Je hebt gevraagd of het dit keer goed ontvangen is, mijn antwoord was ja... dus lijkt me dat alles ok is verder ?

Je hebt 3 juli om bijna 17uur 's avonds besteld...
We zijn nu 6 juli...

Sorry, maar ik heb geen zin om hierop elke keer te gaan replyen over bestellingen van soms nog geen twee dagen terug ! Zoals iedereen weet doen we alles zo snel mogelijk. Afhankelijk van kleur en bestelling is het soms zelfs een dag later. Minder gebruikelijke kleuren duurt soms een dagje of twee dagen langer tot er voldoende bestellingen zijn om de plot te runnen. Nog sneller kan helaas voor ons niet, zeker met SBO weekends in de planning.

Verder nofi, maar de tijd die ik aan dit soort dingen besteed kan ik beter telkens bestellingen opvolgen die binnenkomen. Wacht je echt al een tijdje of is er een sticker verkeerd, uiteraard kan je even replyen en zoeken we het op, maar ga aub niet na drie dagen al elke keer posten terwijl er soms zelfs nog maar 's avonds of 's nachts besteld is !
 
beste razma,
ik moet een vel alleen maar zilver sticker hebben omdaar zelf iets uit te hallen,
kan dat en kan k via een paar smsjes betalen.
de afmeting zijn 200 bij 100 mm en ik moet er 2 hoeveel smsjes moet k daarvoor sturen en wat moet ik erin zette?
groetjes

dat werkt helaas niet...
 
thnx voor de pix :*
ik mis een blok :D

umhz ja dat kan kloppen, maar dat komt meer omdat bepaalde mensen in Spanje (dam-sport.net) niet echt haast hebben met het verzenden van zo ongeveer mn complete blok :P en ik inmiddels al bijna 5 weken wacht.....

ontopic maar waar :P
 
Is de kleur fluor roze nog leverbaar?
deze staat namelijk wel in de eerste post hier maar niet op de website..?
 
@ razma de kleur moet zwart zijn.

en waar kan ik die vellen stickers krijgen want mn cpi is rood met zilver en dat is precies dezelfde kleur zilver waar jullie de stickers van hebben.

Mazzel
 
Back
Top