Stickerboek per SMS !

We gaan het over een compleet nieuwe boeg gooien... !
Voortaan - let op - is het mogelijk om vanuit het stickerboek per SMS te bestellen !!!

Hoe werkt het ???
* Er is wel een verschil met de GoFast/Yasuni/Skullcandy/St.net/Stage6/Sb.net stickeractie. Bij een sms bestelling van de actie krijg je twee stickers per bestelling, aangezien alle merken met ST.net te maken hebben. Bij deze actie is het één sticker per SMS ! (1,5 Euro per bestelling inclusief verzending)

SMS sticker (spatie) nummer van het stickerboek (ook inclusief streepje of a/b/c toevoeging) + gewenste kleur + volledige naam + volledig adres naar 3434 (NL) of 7780 (B)

Kleuren:
zwart, zilver, wit, geel, rood, paars, goud, blauw, lichtblauw, groen, donker oranje, licht oranje, fluor groen, fluor geel en fluor roze


De afmetingen zijn wat max in een gewone envelop past.
Dus bij lange stickers max. 20cm, hoge en brede stickers max. 11 cm hoog. Helaas kan ik niet bij elke afbeelding de afmetingen erbij zetten, maar het is altijd binnen verhouding !

Er is maar één manier mogelijk om afmetingen door te geven:
- vermeld achter de kleur meteen de maximale BREEDTE in mm
dus bijv. zwart120 (voor 12cm breed)
- deze breedte mag niet meer zijn als 200mm, dus 20cm breed


Alle informatie en het stickerboek is nu veel overzichtelijker te vinden op st.net zelf :

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

Kosten per bestelling is 1,5 Euro
Na ontvangst van alle gegevens per sms worden de stickers per post verzonden en krijg je ze thuisbezorgd. (voor België duurt verzending ongeveer een week)

OPGELET VOOR PROXIMUS GEBRUIKERS...
!!! Alleen voor proximus wordt 3 Euro aangerekend !!!



Nog ontbrekende merken of logo's ? Post ze even hieronder.

PS: aub geen onzin in de replys want anders gaat ie even snel weer dicht !!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

2 Witte RSC Stickers besteld :W

Hahaha, echt geweldig dit inne :D


Edit: Stickers zijn binnen:

Zien er goed uit :D Plakken ook gelijk lekker stevig.
(Die witte vlekken komen door de flits v/d camera)

cimg4690yc0.jpg


cimg4692eg9.jpg
 
Last edited:
Inne heb je mijn PM gehad? :) Als het kan, kan je er dan ook nog wat kleine Gofast stickers bij doen?

Thanks alvast!!
Cuno
 
Ja, die heb ik gehad, maar het is niet nodige na elke PM dit ook nog eens te posten @ forum :)

Ondertussen nog een nieuw gedeelte actief in het stickerboek : F1 sponsoren
Eerste team al volledig online dus.
 
Hee ik had op 14-06 een smsje gestuurt maare kheb de stickers nog steeds niet binnen :( Ik heb wel sown bevestiging smsje teruggekregen.
 
Last edited:
Klopt, samen met nog drie mensen die rode stickers hebben besteld. Praktisch probleem

Gisteren is de nieuwe bestelling rood stickervel binnengekomen bij de groothandel en ook naar ons opgezonden. Komt wellicht vandaag aan en worden ze meteen bijgewerkt, maar wel genoeg rood besteld voor komende maanden meteen :W

Zelfde dus ook voor:
- jouw hebo poppetjes
-John Borsboom
- Jorgi Monteville
- Dave Kennismaker
 
Ik heb gisteren sticker 13-21 besteld maar heb 2 keer 4-55a gehad, is niet erg die zijn eigelijk nog beter. Super service, nu nog wachten op me andere sticker.

Arjan van Belle
 
Last edited:
Zo ook ff geprobeerd, zie ze hopelijk wel verschijnen. Wat ik ff afvroeg, als je de sticker meerdere keren wil, moet je dan vaker smsen of kan je dat erbij voegen?
En waar kan ik de scootertuning.net stickers vinden?+pippi+

Thnx, bye +pippi+
 
st.net stickers is gewoon
sticker + st.net + gewenste kleur + naam en adres smsn :)

voor meerdere stickers gewoon meerdere smsjes verzenden

ivm alle 'rode' bestellingen: het nieuwe stickervel staat voor m'n neus, dus wordt vandaag verwerkt !
 
Ik heb gisteren sticker 13-21 besteld maar heb 2 keer 4-55a gehad, is niet erg die zijn eigelijk nog beter. Super service, nu nog wachten op me andere sticker.

Arjan van Belle

Hmm, dat gebeurd me niet vaak dat iets omgewisseld wordt. Mocht de 'andere partij' het omgekeerde hebben ontvangen, laat even wat weten
 
Heb vrijdag ook nog een smsje gestuurd voor sticker maar heb nog niks ontvangen.

Arjan van Belle

EDIT:

Mijn welgemeende excuses;p, zal geduldig op me stickers wachten.
 
Last edited:
Inderdaad..

Zeker als er zaterdag & zondag allebei SBO activiteiten zijn.... Als jij huiswerk opkrijgt van school, heb je het toch ook niet binnen een uur af als je op vakantie in spanje bent?

Effe serieus nadenken hoor... :)
 
st.net stickers is gewoon
sticker + st.net + gewenste kleur + naam en adres smsn :)

voor meerdere stickers gewoon meerdere smsjes verzenden

ivm alle 'rode' bestellingen: het nieuwe stickervel staat voor m'n neus, dus wordt vandaag verwerkt !
Oke thnx, is binnen. Netjes dat het er al is. Had gedacht dat het pas eind van de week zou zijn.
Wist btw ook niet dat het in kerkdriel zat, daar woont me moeder ook:p
Toch bedankt :)
 
Waar blijven de foto's hier allemaal :)
Zoveel enveloppen met stickers per dag op de post, maak eens wat pix people :W
 
whoei, tis maar goed dat ik dit topic ff lees :p

blijkbaar heb ik het weer is niet goed gelezen en heb ik doodleuk een sms gestuurd met een aardige bestelling :p

dus nu zo maar ff alles stuk voor stuk bestellen denk ik....zag dat me saldo 73 euri oid was dus ik kan nog ff :p

iig zeer leuke actie

edit:"

dus Inne als je een bestelling hebt voor Bart Brinkman die nog niet op de post is, snel tussen de stapel uithalen want ik bestel alles wel even stuk voor stuk !!!

en zo niet, dan heb ik wss iets dubbel maarja :p
 
Back
Top