BGM Stickers per SMS te bestellen !

Advertisement - register to remove this

@ J2-Tuning : je zou de bestelling vandaag in de brievenbus gehad moeten hebben

@ MiKeY : de laatste twee maanden worden bestellingen dagelijks verwerkt en indien voor 15u30 binnen, meestal zelfde dag verzonden.

Enkel vrijdag en het weekend wordt vaak pas 's maandags verzonden vanwege voorbereidingen voor de SBO etc :)
 
@ J2-Tuning : je zou de bestelling vandaag in de brievenbus gehad moeten hebben

@ MiKeY : de laatste twee maanden worden bestellingen dagelijks verwerkt en indien voor 15u30 binnen, meestal zelfde dag verzonden.

Enkel vrijdag en het weekend wordt vaak pas 's maandags verzonden vanwege voorbereidingen voor de SBO etc :)

ja super heb het binnen gekregen!!;)
goede levering van jullie en vette stickers

Greets J²
 
Heb juist het smsje 2x verstuurd
ik krijg altijd een ontvang bevestinging(op gsm zelf) , eerste kreeg ik dat , de 2de keer kreeg dat niet .

meer heb wel bevestinging gehad van scootertuning.net zelf
dus dat zal wel in orde zijn zeker ?
 
heb vandaag eindelijk aflevering rapport (gsm zelf) gekregen van het tweede

Maar het aflerverings rapport van scooterforum.net zelf krijg ik niet toe
 
Last edited:
heb 2 smsjes gedaan al 2 keer eerder maar toen heb ik niks ontvangen, nu heb ik geen bevestiging gekregen niet van gsm en niet van st.. warom lukt het bij mij niet :S, heb prepaid maar dat mag niet uitmaken wel?

Ruben...
 
heb 2 smsjes gedaan al 2 keer eerder maar toen heb ik niks ontvangen, nu heb ik geen bevestiging gekregen niet van gsm en niet van st.. warom lukt het bij mij niet :S, heb prepaid maar dat mag niet uitmaken wel?

Ruben...

dat moet idd helemaal niet uitmaken...
Dan zit het wellicht in wat je exact in het smsje zet :

sticker bgm naam en adres naar 7780 (Belgie)
 
Back
Top