This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stickerboek per SMS !

aha oke,

hoef ik die iig niet meer te bestellen

maar als ik het nu dus even goed lees kan ik wel 2 dezelfde stickers per bestelling doen.....?

dan zou het dus zoiets worden?

Voorbeeld:
sticker 1-7a 2X groen JanJaspers Ketelboomstraat 12 5673LB Donkerland

of hoe moet ik duidelijk maken dat het 2x is ?
 
2x een smsje zenden dan.

Enkel de st.net stickers, yasuni stickers, Stage6 en gofast worden per twee verzonden.

Voor het stickerboek is het 1 sticker pe sms
 
@ BartB. al verwerkt ondertussen

@ kefrox: ik was er al stap voor stap mee bezig. Welke rijder zoek je sponsoren van ?
 
hmmz Inne wanneer hebje ze op de post gedaan ?

ik had gistere eigenlijkt gehoopt dat ze er zouden zijn, maar helaas....

naja vandaag was er weer veel post, maar weer geen st.net envelop ?

ik wacht maandag wel even af, maar ik heb zon vermoeden dat ie ook niet aan gaat komen.
 
Ik kijk wel ff na in de database. Zo snel ff kon ik het niet vinden tussen de bestellingen. Wat had je exact ?

[edit] Ondertussen nagekeken. Heb me vergist met nog een Bart (Hattemerbroek), die bestelling is namelijk 27 juni binnengekomen.

Ik kan namelijk verder uit Zelhem geen recente bestellingen terugvinden (enkel april)
 
Last edited:


mwa ik kan wel ff een printscreen van me telefoon scherm maken

ik heb11 smsjes met :

Cashmaster

je bericht is ontvangen,als je alles goed doorgegeven hebt word(en) de sticker(s) opgestuurd! Gr, ScooterTuning.net

maja ik wacht geduldig af
 
Razma heb eergister 5 smsjes gestuurd met het nummer 0651040123,
ik heb ze nog niet binnen.
de vorige sticker die k bestelde had ik meteen de dag erna.
is er iets fout gegaan?
 
Last edited:
Je hebt pas 2 en 3 juli de bestelling gedaan...
Het is nu 4 juli, dus een dagje tijd krijgen we toch wel hoop ik... ?

Stickers die op voorraad zijn (Stage6 / ST.net / sbo / yasuni / gofast / skullcandy etc) die gaan altijd dezelfde dag of een dag later op de post. Custom made stickers duurt een dag of twee dagen.

@ Rik491 : thnx, ik fix het :*
 
joehoe Inne daar ben ik weer

als het goed is heb ik gisteren 4 stickers besteld (twinair,newfren en nog iets )

is de bestelling nu wel goed door gekomen ? ( gewoon om ff te checken )