Stage6/Malossi Area.

Wesly..

Euhm?
Goedendag,

Bij deze gooi ik mijn page maar weer online.

Geschiedenis is eigenlijk niet zo heel erg boeiend,
Area was de eerste scooter, ondertussen nog een zipje versleten. En nog steeds in bezit van de Runner, die staat er inmiddels zo bij:
s5022214qt7.jpg

s5022217hm1.jpg


We beginnen dus met een schone page, graag geen gezeur meer over de oude pagina.

Het is een hele tijd stil geweest met het project, omdat het de bedoeling was om er mee te stoppen. Ivm tijd/geld.

Frame enz was toen al verkocht. Dus had ik er ook weinig interesse meer in, totdat ik een geschouwd Area frame aangeboden kreeg. Toen begon het toch weer te jeuken en ben ik weer begonnen.

Men begint met, een frame: (Rechter frame)
s5022161cq2.jpg



Dan koop je een slijptol, en pas je het subframe aan:
s5022179hf5.jpg


Ik heb ondertussen ook al een aantal onderdelen bij elkaar. Beginnend met:

Nieuwe bouten, aangezien ik toch bezig ben:
s5022178eh4.jpg


Stage6 21mm carb.
s5022193zy8.jpg


Stage6 dubbellaags luchtfilter, zwart:
s5022192uk7.jpg


MHR Recht spruitstuk, en wigje.
(geen losse foto van)

Dan wil je toch wel eens gaan kijken hoe het nou staat. Dus je bouwt snel je blokje even op voor zover het kan. En hangt m onder de scooter:
s5022176yr9.jpg

s5022186dj5.jpg



Als het frame toch geschouwd is, dan vraag je ook maar een kenteken aan:
s5022224ll0.jpg



De planning is om het orginele stuur gewoon weer op de Area te zetten, omdat dit gewoon mooier staat. Maar je hebt een Sr voorvork erin zitten. Dus de teller kan er alleen maar voor de sier in.
Dus je gaat met racegaas aan de gang om te kijken of je het een en ander voor elkaar kan krijgen. Met dit als resultaat:
Ty-raps zitten erop, omdat ik geen dubbelzijdig tape kon vinden

s5022225yp1.jpg



Ik heb de buddybak er ook uitgezaagt, omdat ik anders niet uit kwam met de carb en het luchtfilter. Ook heb ik voor de sier een carterkap wat aangepast. Simpel, maar vind het er toch niet slecht uit zien:

s5022228zj7.jpg

s5022229kf0.jpg



De kappen zijn ook het mooiste niet meer, aangezien ze al die tijd op zolder hebben gelegen. Deze ben ik ook weer helemaal aan het opschuren, zodat er weer een nette laklaag overheen kan.

Ik had nog een uitlaat nodig, en Wout verkocht zijn DPR.
Toen vonden me ouders het een leuk idee om die uitlaat cadeau te doen.
Op tafel:
s5022237qe0.jpg


Gemonteerd:
s5022242xd3.jpg

s5022241fo4.jpg


Zoals je denk ik al ziet, heb ik ook een andere waterpompdeksel erop zitten. Oude was gewoon ronduit lelijk geworden.

Vandaag de hele dag bezig geweest met schuren. Area heeft nu alle kleuren van de regenboog, maar dit word toch veranderd.

Ik ben het dus nu anders aan het aanpakken. Eerst alles schuren, en in de primer zetten. En dan een leuke kleur oranje uit gaan kiezen.

Paar geschuurde kappen:
s5022243pm9.jpg


Voorzien van een nette grondlaag:
s5022244ug7.jpg


Dan zijn er een aantal kappen droog, en wil je toch wel even kijken hoe het er nou uit komt te zien. Dus even snel wat kappen erop gezet:
s5022247fj1.jpg

s5022248tj0.jpg

s5022252cj1.jpg


Met ** moet ik nog halen of doen.

Motorische gedeelte:

Cilinder: Top trophy. Tuned. --> Stage6 Racing uiteindelijk.
Krukas: Top perf p10.
Uitlaat: DPR c21.
Membraan: Malossi vl14. **
Spruitstuk: Wigje&MHR Recht.
Carburateur: Stage6 21mm powerjet.
Luchtfilter: Stage6 Dubbellaags zwart.
Vario: Malossi multivar.
Koppeling: Stage6.
Koppelingshuis: Stage6**
Halfpoulie: Stage6 CNC Racing drive.**
V-snaar: Stage6 pro.
Lagers: SKF c4


Optisch:

Parelstralen:
- Blok.**

Stage6:
- Kickstarter.**
- 260schijf voor.**
- Schijf achter.**
- Chrome remhendels (als ze passen)**

Kapwerk:
- Oranje/wit. **

Overig:
- Sr DD velgen. (voorvelg heb ik al)
- Kill-switch. **
- Transparante KVS slangen.
- Paddock.
- Oranje benzine filter.
- Benzine kraan.
- Chrome waterpompdeksel.
- Racegaas.**
- Tankdop.**
- Tomaselli snelgas.

Zal vast nog wel iets vergeten zijn.

Tot de volgende update!
 
Advertisement - register to remove this

Beter eerst geld investeren in een nieuwe camera dan in scooteronderdelen dan :W lijkt wel of ik half dronken/stoned je page aan het bekijken ben :p

Ziet er leuk uit al, pijpje is ook netjes!
 
PD: Zo slecht zijn ze nou ook weer niet..

Maik: We zullen zien;)

Eendpower: Zoals je las, ga ik niet fulltime met deze carterkap rondrijden. Is puur voor de sier.
 
beetje irritant om naar de foto's te kijken veel zijn wazig.. probeer goede foto's te maken

verder nette uitlaat en ben benieuwe naar einresultaat..

Mvg J²
 
Zijn de foto's, camera heeft zijn beste tijd al gehad.

Waarom zou je dan in vresenaam (weer) een topic openen? Zorg eerst dat het voor ons een beetje prettig lezen en kijken is. Tis al de 4e of 5e keer dat je een topic opent dus je zou beter moeten weten.


anyway, wederom suc6
 
Echt jij moet een ban krijgen om projecten aan te kunnen maken Je bakt er niks van met alle respect natuurlijk maar komop..Ziet er weer niet uit foto´s zijn wazig enz...
 
"Jeroen" kan het beter. :L Hou dan gewoon je mond als je het niets vind. :|
kritiek is tot daar aan toe, maar iemand op zo'n laffe manier de grond in trappen is gewoon ronduit zielig.
 
Echt jij moet een ban krijgen om projecten aan te kunnen maken Je bakt er niks van met alle respect natuurlijk maar komop..Ziet er weer niet uit foto´s zijn wazig enz...

Hahaha nee jij bakt er zeker wel wat van met die hokken van je :D.

Ontopic; Succes er mee! Doe het dit keer wel iets netter ;).
 
Echt jij moet een ban krijgen om projecten aan te kunnen maken Je bakt er niks van met alle respect natuurlijk maar komop..Ziet er weer niet uit foto´s zijn wazig enz...

wat een reactie zeg, koekerd.
je bent net zo'n idioot als die "handtekening" van je ;)


Ontpic; al un idee welke kleur je hem dit keer gaat maken?
 
ben benieuwd wat je er nu van maakt wesley.. Maar als ik jou was zou k gewoon iets meer uitgeven voor een prof. spuitbeurt, dan iedere keer aan lopen kloten met die spuitbussen. Nja das mijn mening,

succes verder!
 
Back
Top