Stage6 Cup vragen topic...

je kan ook een andere voorvork pasmaken misschien.. denk aan een beta ark voorvork, aerox of zoek een eerste model malaguti phantom f12 LC, die hadden een instelbare voorvork !! (met paars kleurige poten)
 
ik ben niet zo goed als jou racerunner
vorige week op spa was het de eerste keer dat ik een circuit had aangeraakt:+
ik doe het liever rustig aan;)
en toch had ik het naar me zin
 
ScatMan said:
ik ben niet zo goed als jou racerunner
vorige week op spa was het de eerste keer dat ik een circuit had aangeraakt:+
ik doe het liever rustig aan;)
en toch had ik het naar me zin
Zeg niet dat je geen lol moet hebben, misschien is t beter om van te voren eens te gaan trainen, en zo goed ben ik ook niet, doe gewoon erg mn best en kijk goed naar anderen.
 
racerunner said:
wordt jij voor de lol 4 x gelapt in 10 min?

Ik race ook niet meer voor die lol, ik bedoelde gewoon die jongen rijdt gewoon om lekker rondjes te rijden met een leuk tempo en hem boeit het waarcshijnlijk weinig dat hij voorbij wordt gereden. En mij lijkt het iid ook niet leuk om 4x op een ronde gezet te worden. Maar vorig seizoen had ik er ook egt de schijt aan hor 8P
 
racerunner said:
Zeg niet dat je geen lol moet hebben, misschien is t beter om van te voren eens te gaan trainen, en zo goed ben ik ook niet, doe gewoon erg mn best en kijk goed naar anderen.
ja ik wou ook gaan trainen maar hier in de buurt is nergens een kartbaan of wat dan ook,
alleen een recht stuk maar dat iedereen:Z
ik heb op spa geprobeert hem heel te houden.
de volgende race ga ik het een stapje hoger proberen
 
wheely_king said:
Ik race ook niet meer voor die lol, ik bedoelde gewoon die jongen rijdt gewoon om lekker rondjes te rijden met een leuk tempo en hem boeit het waarcshijnlijk weinig dat hij voorbij wordt gereden. En mij lijkt het iid ook niet leuk om 4x op een ronde gezet te worden. Maar vorig seizoen had ik er ook egt de schijt aan hor 8P
jij snapt het:p
de meeste heb ik voorgelaten
 
ScatMan said:
ja ik wou ook gaan trainen maar hier in de buurt is nergens een kartbaan of wat dan ook,
alleen een recht stuk maar dat iedereen:Z
ik heb op spa geprobeert hem heel te houden.
de volgende race ga ik het een stapje hoger proberen
Weet niet waar je woont, maar trek er lekker een dag vooruit, ga sóchtens weg en sávonds weer terug, ga je trainen op amsterdam, je moet een hoop leren en op zo'n dag gaat dat prima, maar krijg je machine eerst goed.
 
racerunner said:
Weet niet waar je woont, maar trek er lekker een dag vooruit, ga sóchtens weg en sávonds weer terug, ga je trainen op amsterdam, je moet een hoop leren en op zo'n dag gaat dat prima, maar krijg je machine eerst goed.
Apeldoorn in gelderland.
ik ben ook nog van plan om te gaan trainen een dag per week ofzo,
maar inderdaad wil ik eerst me nrg het één en ander nog aan veranderen ,op spa het één en ander bekeken en ideé/én opgedaan
eerst ga ik een andere veer en goeie bandjes bestellen:)
weet nog niet eens of ik wel met me nrg blijf rijden of een zip neem
 
Last edited:
het gaat weer nergens over het lijkt wel slap geouwehoer topic.
Iedereen moet het leren, iedereen rijdt voor de lol en we vinden allemaal scooters leuk. De een heeft wat meer geld dan de ander, jammer dan.
Iedereen heeft zijn mening dus laat dat lekker.
 
Flipschulkes said:
Wat zijn bijv. goede veren voor op een runner?
Banden, ml 50?
Vind t namelijk wel een leuk beestje een runner, die zipjes vind ik zelf te klein heb eerst een zip gereden en nu een runner maarja heb m eigenlijk niet echt hard nodig en nu ik die stage 6 full kit zag })
Als ik de full kit wil bestellen moet ik me dan eerst aanmelden bij de sbo en een startbewijs opvragen of kan dat tegelijkertijd?
Ik doel btw op de full kit waar een ontsteking overrange spruitstuk membraan en noem het maar op bijzit.

ivm de inschrijving moet je idd eerst een SBO startbewijs aanvragen en de betaling voldoen. Daarna kan zo de kit aangevraagd worden :)
 
ScatMan said:
waar slaat dat dan weer op?
bij zip is het veel makkelijker dat is het enige wat ik zeg
omdat je bij runner of nrg de hele voorvork eruit moet halen en bij zip gewoon de oude veer eruit haalt en een andere tussen knalt en klaar is kees
en ik bepaal lekker zzelf wat ik verander een andere voorvork komt er zeker niet!
die is nog duurder dan me nrg met basiskit :|


Trouwens het is gewoon een dure hobby, dat weetje van te voren als je begint. En je bent al vele malen goedkoper uit met de stage 6 cup dus niet zeiken :D Maja lekker zelf weten met wat voor vering je rijd, je komt er zelf wel achter als je een keer goede vering probeert..
 
cunoh said:
Trouwens het is gewoon een dure hobby, dat weetje van te voren als je begint. En je bent al vele malen goedkoper uit met de stage 6 cup dus niet zeiken :D Maja lekker zelf weten met wat voor vering je rijd, je komt er zelf wel achter als je een keer goede vering probeert..
dat weet ik wel,maar als ik straks op me plaat ga wat heus wel gaat gebeuren dan kan ik het maybe weggooien,
ik ga nu eerst eens kijken wat ik al kan enzo
dan kijk ik verder
 
Scatman rij jij met std vering op je nrg dan?
Ik denk toch dat ik dat ook doe in het begin.
Ik spuit mijn scoot MATzwart (toegestaan?) en pas heel mijn blok aan, misschien gooi ik de draadboom enzo eruit maarja waarom niet laten zitten? net zo makkelijk.
En dan ga ik eens een keer trainen en daarna meeracen.
En met wat voor bougies rijden jullie eigenlijk?
 
Last edited:
Flip..

Volgens mij onderschat je de professionaliteit in de stage 6-cup. Je kan leuk je rondjes maken, met de stnd vering, en je kabelboom etc.

Wil je echt in de middenmoot of top gaan eindigen, zal je echt aan de scooter moeten werken. Met je huidige planning en opzet, gaat dat niet werken. (tenzij je echt een geboren coureur bent!!).

Ik wil je niet ontmoedigen, maar het racen is meer dan alleen het motorblokje onder de scooter hangen :(....helaas.. Ik vind het wel tof initiatief, dat je ook gaat rijden.. hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk!
 
Back
Top