Stage6 Cup vragen topic...

Wat zijn bijv. goede veren voor op een runner?
Banden, ml 50?
Vind t namelijk wel een leuk beestje een runner, die zipjes vind ik zelf te klein heb eerst een zip gereden en nu een runner maarja heb m eigenlijk niet echt hard nodig en nu ik die stage 6 full kit zag })
Als ik de full kit wil bestellen moet ik me dan eerst aanmelden bij de sbo en een startbewijs opvragen of kan dat tegelijkertijd?
Ik doel btw op de full kit waar een ontsteking overrange spruitstuk membraan en noem het maar op bijzit.
 
:* die malossi voorvork kost nog meer als een bijna complete scoot kopen.
Zijn er geen andere uitwegen?
Voor dat geld kan ik net zo goed een zip kopen.
 
Flipschulkes said:
Wat zijn bijv. goede veren voor op een runner?
Banden, ml 50?
Vind t namelijk wel een leuk beestje een runner, die zipjes vind ik zelf te klein heb eerst een zip gereden en nu een runner maarja heb m eigenlijk niet echt hard nodig en nu ik die stage 6 full kit zag })
Als ik de full kit wil bestellen moet ik me dan eerst aanmelden bij de sbo en een startbewijs opvragen of kan dat tegelijkertijd?
Ik doel btw op de full kit waar een ontsteking overrange spruitstuk membraan en noem het maar op bijzit.


ga een aantal races kijken ... en let goed op wat je ziet dan kom je al een heel eind
 
Flipschulkes said:
De zip van Kaze :W
Jammer dat 't geen stage 6 vlammert is.
Maar met gewone std veren kom je niet mee?
Wat maakt het grote verschil dan?
hoe het veert hé dat scheelt het vooral met aan remmen en door de bochten is dit zeer te merken
maar kom de 23ste een keer kijken in emmen je krijgt het toch niet binnen een week voor elkaar, dus loop een keer door het rennerskwartier en praat een keer met ricky en kijk dan verder
 
Last edited:
robinho said:
is alleen blok toch..?
maargoed..ik zou je ook aanraden om een sp2000 zip te nemen ...
die zijn goedkoper kwa kapwerk..

dat komt omdat je die elke race kapot valt ... sp 98 staat voor degelijkheid :D

vering is het belangerijkst ... nog vele malen belangrijker dan vermogen. nadat mijn vering was afgesteld kreeg ik ineens veeeeel meer vertrouwen in mn scooter en kon ook gewoon harder remmen
 
Flipschulkes said:
:* die malossi voorvork kost nog meer als een bijna complete scoot kopen.
Zijn er geen andere uitwegen?
Voor dat geld kan ik net zo goed een zip kopen.


voor een zip heb je ook een voor en een achter schokbreker nodig. duur.

denk dat een voorvork van de nieuwe modellen runner of van de runner 180 (Zelfde vork geloof ik) aan te passne zijn dat die ook zeer goed de bocht door willen gaan.
 
bij zip is het wel makkelijker aan te passen vind ik,andere schokbreker voor en achter en klaar is kees,bij nrg/runner moet je er een hele nieuwe voorvork in bouwen:p
 
die bitubo's zijn wel goedkoper dan die rs24,ik wou een bitubo achterveertje onder mijn nrg zetten ,maar ben er nog niet over uit
 
ScatMan said:
die bitubo's zijn wel goedkoper dan die rs24,ik wou een bitubo achterveertje onder mijn nrg zetten ,maar ben er nog niet over uit
Je lult een beetje onzin met een heeele voorvork, t is alles behalve veel werk.
Jij moet gewoon je vork en achterveer veranderen en lekker gaan rijden.
 
Flipschulkes said:
Zit er eigenlijk bij de full kit van de stage 6 cup geen filter?
En ik heb nog een runner staan die ik opzich wel om kan bouwen maar hoe doet racerunner het nu? Is dat te halen met een runner of wordt ik van alle kanten voorbij geknald door zipjes?
Wordt zeker niet voorbij geknalt, rij op lelystad 0.7 sec langzamer als de nr 1, verder heeft een runner ook een aantal voordelen tov een zip. Ga die maar een uitzoeken. Je bent wel even wat geld kwijt voor je runner goed is en tijd, maar neem geen ml50, alleen voor de regen, neem lekker battlax.
 
racerunner said:
Je lult een beetje onzin met een heeele voorvork, t is alles behalve veel werk.
Jij moet gewoon je vork en achterveer veranderen en lekker gaan rijden.
waar slaat dat dan weer op?
bij zip is het veel makkelijker dat is het enige wat ik zeg
omdat je bij runner of nrg de hele voorvork eruit moet halen en bij zip gewoon de oude veer eruit haalt en een andere tussen knalt en klaar is kees
en ik bepaal lekker zzelf wat ik verander een andere voorvork komt er zeker niet!
die is nog duurder dan me nrg met basiskit :|
 
ScatMan said:
waar slaat dat dan weer op?
bij zip is het veel makkelijker dat is het enige wat ik zeg
omdat je bij runner of nrg de hele voorvork eruit moet halen en bij zip gewoon de oude veer eruit haalt en een andere tussen knalt en klaar is kees
en ik bepaal lekker zzelf wat ik verander een andere voorvork komt er zeker niet!
die is nog duurder dan me nrg met basiskit :|
Dan wens ik je heel veel succes.
 
Back
Top