This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage6 Cup vragen topic...

Klopt het dat je maar tot 2 april/de eerste race een pakket kan bestellen?
Ik heb dan namlijk zeker weten nog niet genoeg geld bij elkaar, dat zal nog wel eventjes gaan duren.
 
twee zaken voor stage 6 rijders

1: de koppellingen van stage 6 laten te lang op zich wachten voor ze bij jullie zijn.
ze zijn in productie en kunnen mischien nu al binnen zijn maar voordat ze op jullie scooters zitten blijft er weinig testtijd over....
de koppeling wordt dan ook voor de eerste 2 races vrij gegeven tot nader bericht van stage 6.
dus op leystad en spa francorchamps mag er met een andere koppeling gereden worden.

2:de pakketten zullen vanaf het begin van het seizoen duurder worden.
niet xtreem veel want de prijs van de pakketten zal nog steeds ver onder de verkoopprijs liggen.

mvg
kenny
sbo coördinator
 
is er al iets bekend over de fiets-tellertjes in de stage6 cup
zijn die gewoon toegestaan of valt dat onder dataverstrekkend.
is namelijk handig met trainen/racen als je kan zie hoe hard je
door de bocht kan (of durft)
Hoor het wel van iemand van de T.C.

gr meran
 
S6C 13 TEMP EN TOEREN METER
De temperatuur en toerental meter moet van het merk stage6 zijn. Stage6 artnr S6-4030
Het gebruik van elke andere vorm van dataverschaffende apparaten is verboden.

duidelijk....
 
Dit lijkt me nog iets duidelijker.
 
Een vraag: Volgens de regelementen moeten alle moeren geborgt zijn, is een wielmoer die geborgt wordt dmv. metalen halve maantjes voldoende?
Het gaat hier om een zelfborgende wielmoer van een yamaha jog rr.
 
volgensmij is dat niet voldoende. omdat die ze kracht na een paar keer aandraaien al verliest....
 
dat neit alleen, het gaat erom dat een TC-lid zonder los/vast draaien van de moer kan vaststellen of deze vast zit. Dit gaat alleen dmv borgdraad

overigens hoef je alleen te borgen:
Wielmoeren
Remklauw
Oliepluggen
 
Candyman said:
twee zaken voor stage 6 rijders

2:de pakketten zullen vanaf het begin van het seizoen duurder worden.
niet xtreem veel want de prijs van de pakketten zal nog steeds ver onder de verkoopprijs liggen.

mvg
kenny
sbo coördinator

Wat is niet extreem veel? Is er al iets duidelijk over de prijs van de basis kit en de full kit nadat het seizoen begint?
 
met een basis paket mag je mee racen?

zit ook na te denken om hem om te bouwen, voor stage6 cup.of ben ik al te laat?

kan iemand mij ook efe link geven van de regelementen kan het efe niet vinden:S groet joey
 
joey_typhoon18 said:
met een basis paket mag je mee racen?

zit ook na te denken om hem om te bouwen, voor stage6 cup.of ben ik al te laat?

kan iemand mij ook efe link geven van de regelementen kan het efe niet vinden:S groet joey


heey joey

de eerste race is zondag al..
je kan hem al wel gaan bouwen en dan de laatste paar races mee rijden doe ik zelf ook..

mzzl..