This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage6 Cup vragen topic...

Beau, voordat je je 100 keer kapot gaat vloeken op polyester en andere onzinnige shit:
ScatMan said:
maybe booskijkers aan de voorkant plamuren
Stage 6 Regelement said:
S6C 16 UITERLIJK
Stroomlijnen, stuurkuipjes, beenschilden, overige beplating en zitgedeelte moet van het originele gehomologeerde model zijn. De basis kleur van de scooter moet zwart zijn en voorzien zijn van het stage6 stickerpakket.
Ofwel: polyester en overige rotzooi is alleen toegestaan ter reparatie van kapwerk, niet ter optische verfraaiing :*
 
Slome said:
Beau, voordat je je 100 keer kapot gaat vloeken op polyester en andere onzinnige shit:


Ofwel: polyester en overige rotzooi is alleen toegestaan ter reparatie van kapwerk, niet ter optische verfraaiing :*

Omfg:|
dan alleen maar me kappen maken
edit/ bedankt in ieder geval
 
ScatMan said:
komt achter een gasveer,(sebac denk ik)
banden komen 2 ml50 slofjes onder
ik ga nog kijken naar leuke remschijfjes..


bezuinig niet op je wegligging kerel dus goeie banden er op en een goed stel veren
 
Sander said:
maak je concurrentie nou niet slimmer dan ze is


beter doe je dat wel om ongelukken te voorkomen ik bedoel hij zal maar net vlak voor je rijden als ie in een bocht onderuit gaat door zijn veren/banden dan ben je zelf ook ws de l*l
 
Scarface. said:
beter doe je dat wel om ongelukken te voorkomen ik bedoel hij zal maar net vlak voor je rijden als ie in een bocht onderuit gaat door zijn veren/banden dan ben je zelf ook ws de l*l
goed punt!