Stage6 Cup vragen topic...

haman said:
valt aardig tegen ... tegen oude tradities in heb ik nu al wel een hele hoop gedaan ... sommige kappen zijn al gespoten, moet nu alleen nog de voorkap, stuurkap en buddykap ... maar daar wacht ik nog even mee omdat het nu veel te koud is om het mooi te krijgen.
als het goed is komt vandaag weer werk binnen voor je bij thomas:)
 
van de week komend mijn foto´s mensen kappen zijn van t weekend gespoten nu nog stickers plakken en sponsor stickers laten maken dan is dat klaar en ff t blokje in elkaar zetten
 
ben dus even ver als jou!
blokkie word nu klaargemaakt
kappen zijn gespoten
nu nog de hele mikmak inelkaar zetten
 
robinho said:
scarface ...

het is niet de ideaalste uitgangs positie maar ik denk voor sobw wel tof..:)


het is een zip wat er verder aan gebeuren moet of zo interesseert mij niet zoveel is gewoon voor de mensen die een zip nodig hebben
 
waar moeten die inschrijf papieren en medische keuring enzo waar moeten die heen gestuurt wordne?
het hele mapje bedoel ik namelijk
naar het adres waar het vandaan komt?
 
ScatMan said:
waar moeten die inschrijf papieren en medische keuring enzo waar moeten die heen gestuurt wordne?
het hele mapje bedoel ik namelijk
naar het adres waar het vandaan komt?

net beantwoord in het algemeen vragen topic :|

juist wakker ofzow 8P
 
oki :)
dan wordt ie klaargemaakt voor de startbewijsaanvraag bij de MON en krijg je ook zo snel mogelijk MotorsportNieuws magazine in de bus etc !
 
Razma said:
oki :)
dan wordt ie klaargemaakt voor de startbewijsaanvraag bij de MON en krijg je ook zo snel mogelijk MotorsportNieuws magazine in de bus etc !

blijkbaar is voor mij reeds alles in orde want ik heb al een motorsportnieuws magazine toegezonden gekregen :7
 
Back
Top