Stage6 Cup vragen topic...

so echt he dat duurt met die pakketten ...

ff een vraag over de toerenteller. dat ding van stage 6 weergeeft niet std je temperatuur dan moet je een x aantal keren op een knop drukken. nou zou ik het toch wel prettig vinden dat ik constant mijn temperatuur in de gaten kan houden ... hoe kunnen we dit oplossen? er mag namelijk geen enkele vorm van dataverschaffende shit op je scooter zitten
 
haman said:
so echt he dat duurt met die pakketten ...

ff een vraag over de toerenteller. dat ding van stage 6 weergeeft niet std je temperatuur dan moet je een x aantal keren op een knop drukken. nou zou ik het toch wel prettig vinden dat ik constant mijn temperatuur in de gaten kan houden ... hoe kunnen we dit oplossen? er mag namelijk geen enkele vorm van dataverschaffende shit op je scooter zitten
klopt dit is een probleem wat iedereen gaat hebben en er is geen andere toegestaan.


@scatman ik hoorde dat de site weer berijkbaar is voor iedereen?
 
ja maar om er dan niks aan te doen ... ik ga echt niet zonder temp meter de baan op ... om vervolgens het risico te lopen dat de hele boel in elkaar loopt ...

ik begrijp dat iedereen hier mee zit ... maar dat is des te meer rede om dit probleem op te lossen lijkt mij ... kunnen we bijv niet een stage 6 temp meter toevoegen aan de scooter ... om maar iets te noemen
 
haman said:
ja maar om er dan niks aan te doen ... ik ga echt niet zonder temp meter de baan op ... om vervolgens het risico te lopen dat de hele boel in elkaar loopt ...

ik begrijp dat iedereen hier mee zit ... maar dat is des te meer rede om dit probleem op te lossen lijkt mij ... kunnen we bijv niet een stage 6 temp meter toevoegen aan de scooter ... om maar iets te noemen
als de hele club het daar mee eens is wel.
als die temperatuurmeter maar van stage 6 is en niet van een ander merk.
dit is een probleem waar wij nu ook pas tegenaan zijn gelopen.
de regel is er om het toegankelijk te houden voor iedereen die wil racen.
 
Candyman said:
als de hele club het daar mee eens is wel.
als die temperatuurmeter maar van stage 6 is en niet van een ander merk.
dit is een probleem waar wij nu ook pas tegenaan zijn gelopen.
de regel is er om het toegankelijk te houden voor iedereen die wil racen.
Die tempmeter kost geen drol, dus ik zie het probleem niet.
Ik ga hem zelf ook gebruiken. +ralf+
 
Candyman said:
als de hele club het daar mee eens is wel.
als die temperatuurmeter maar van stage 6 is en niet van een ander merk.
dit is een probleem waar wij nu ook pas tegenaan zijn gelopen.
de regel is er om het toegankelijk te houden voor iedereen die wil racen.


twan en ik zijn iig voor een losse temp meter hebben er gisteren ook eentje besteld want idd 5 keer drukken is geen doen
 
ja ag dat hele schade verhaal komt bij mij zoizo wel goed :p

:eek:ntopic:

hoe zit het eigenlijk met stickers is het toegestaan bijv malossi stickers op je scooter te hebben ... naast het verplichte stage 6 sticker pakket natuurlijk
 
haman said:
ja ag dat hele schade verhaal komt bij mij zoizo wel goed :p

:eek:ntopic:

hoe zit het eigenlijk met stickers is het toegestaan bijv malossi stickers op je scooter te hebben ... naast het verplichte stage 6 sticker pakket natuurlijk
zolang we nog maar wel een zwarte scooter blijven zien he herman:+
 
Informatie

Heren,

Ik heb even de discussie nagelopen en het volgende is nu het geval:

Je mag eventueel de tempmeter van Stage6 monteren om zo te zorgen dat je toeren en temp tegelijk kan bekijken. Het is geen verplichting deze te monteren.
LET OP er mag geen ander merk worden gemonteerd.

Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie mij mailen op alexkalden@gmail.com

Groet,

@lex
Hoofd TC SBO Races
 
Back
Top