Stage6 Cup vragen topic...

Raym0nd said:
wat een gezeik met die sportkeuring :( ...

kom bij huisarts.....ja sportkeuring etc ...ow nee dat doen we niet hier.

Al 2x voor niks. Volgende week maandag naar sport medisch centrum 90 euries.


ik kon het wel bij me huisarts doen:O
binnen 5 minuten klaar
 
gewoon de Stage6 stickerset zoals ze te koop zijn
(maar dan zonder de "6" stickers)

De set wordt uiteraard aangeleverd en zit ook bij de paketten
 
spoelers en cil tunen?

ff vraagje kweet niet of deze al beantwoord is maar ik heb het iig niet gevonden.

mag je je carters nou wel of niet op maat maken en mag je de cil bewerken/tunen zo ja wat is limiet. Mag ik nou wel of niet met me tnt stuurtje rijden?

als ik het goed begrijp maakt het dus niet uit wat voor rotor je neemt

Jr *ZHG*
 
beunhaasjusi said:
ff vraagje kweet niet of deze al beantwoord is maar ik heb het iig niet gevonden.

mag je je carters nou wel of niet op maat maken en mag je de cil bewerken/tunen zo ja wat is limiet. Mag ik nou wel of niet met me tnt stuurtje rijden?

als ik het goed begrijp maakt het dus niet uit wat voor rotor je neemt

Jr *ZHG*


als je serieus ben om deel te nemen ...dan kan je het reglement voor de moeite ff doornemen.
 
beunhaasjusi said:
gedaan maar sommige dingen staan niet echt duidelijk vermeld vind ik of ik bv of ik nou wel of niet met me tnt stuurtje kan gaan etc

12 STUUR
Het stuur moet zijn zoals van het originele gehomologeerde model.
Stuureinden moeten zijn afgedicht met afgeronde, gladde doppen van kunststof of lichtmetaal.
De stuuruitslag, gemeten vanuit de rechtuit - stand van het stuur, moet naar beide zijden minimaal 15 graden zijn. Een permanente aanslag moet zorgen dat bij elke stuuruitslag een ruimte van minimaal 30 mm vrij blijft tussen het stuur inclusief de handles, en alle overige delen (tank, frame, stroomlijn etc).

???
 
S6C 2 CILINDER
De cilinder moet van het merk stage6 zijn.

S6C 4 INLAATSYSTEEM en CARTERS
Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd.
Het membraan moet op de originele plaats zijn gemonteerd. Het gebruik van bijv defcon of andere vulmiddelen is niet toegestaan. Carters oplassen is verboden.

hier staat niks over dat je de cilinder niet mag aanpassen.

Dus mag het wel.

Je mag he carters ook aanpassen maar daar gelden wel bepaalde regels voor die hier boven staan.
 
beunhaasjusi said:
oke en waar kan ik die regels vinden??
edit: ja die had ik net al gevonden ik was een beetje kippig:(
maar waar kan ik de specifieke vinden over max aanpassen etc
Je mag dus alles doen, alleen niet oplassen en geen defcon gebruiken(of iets wat daar op lijkt)
uitlaat aanpassen mag ook niet btw.
 
trouwens?
de scooter moet zwart zijn,maar mag je niet zegt maar het achter licht rood maken bijvoorbeeld..
en andere kleine dingen?

mvg beau
 
ScatMan said:
trouwens?
de scooter moet zwart zijn,maar mag je niet zegt maar het achter licht rood maken bijvoorbeeld..
en andere kleine dingen?

mvg beau
nope
de gehele scooter moet zwart zijn.
alleen met de stickers van stage 6 en die van je eigen sponsoren mag je wat kleur inbrengen.


S6C 15 VELGEN
De velgen dienen voorzien zijn van de kleur zwart of grijs.

S6C 16 UITERLIJK
Stroomlijnen, stuurkuipjes, beenschilden, overige beplating en zitgedeelte moet van het originele gehomologeerde model zijn. De basis kleur van de scooter moet zwart zijn en voorzien zijn van het stage6 stickerpakket.
 
Back
Top