Stage 6

OMG, ik denk sjek ff me topic kijken of er nog veel reacties kwamen:), zijn er heel wat, ik heb het topic even doorgelezen en er zijn aantal dingen wel duidelijk geworden:), Ik denk toch dat ik liever voor de athena ga:rolleyes:, Morgen maar even kijkje nemen bij de Athena Vlinder cil:), en @ sander nog ff van vorige pagina, ik wil niet met speed/evo/manston oid gaan rijden, ten eerste; hebben al teveel mensen! en ten tweede heb ik nog niemand een vette score zien zetten met een athena( eigenlijk nog geen uitdraai van een athena cil gezien :rolleyes: ) en wou het zelf eens bekijken hoe het gaat uitpakken:)..
 
Originally posted by Rutger
en ten tweede heb ik nog niemand een vette score zien zetten met een athena( eigenlijk nog geen uitdraai van een athena cil gezien :rolleyes: )

Afgelopen O'wijk......Jasper met een zip. Daar zat een hr1 cilinder op (voorloper van de athena). Deze is hier en daar iets aangepast, en scoorde 18.1 pk.....:!
 
Originally posted by Aprilia_area 51
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt :p

NEE :)

Als je toch bezig bent, waarom dan een dure cilinder kopen, die als enigste voordeel heeft dat de poorten een stuk beter zijn.... :?
 
Originally posted by Mol
Wat ik me afvraag is hoe je aan deze uitspraak komt? Als je dat nou eens kan vertellen.
Niels? Nog wat te zeggen hierop en ja, ik heb het gisteren nog ff bekeken er staat zeker weten stage6 op de cilinders. Iig op de LC versie. De AC heb ik niet bekeken.
 
weetjewat, ik kom vanavond langs en dan neem ik persoonlijk een athena cilinder mee... dan kunnen we eens de verschillen bekijken, iedereen blij :)
 
Originally posted by Mol
Niels? Nog wat te zeggen hierop en ja, ik heb het gisteren nog ff bekeken er staat zeker weten stage6 op de cilinders. Iig op de LC versie. De AC heb ik niet bekeken.

Op de ac versie staat ook stage6.
 
nouw, we zijn weer terug :), na wat meten door fred zijn we erachter gekomen dat het haast niks scheelt op wat kleine dingen na die je enkel terug vind aan de buitenkant... wel was de uitlaatpoort ietsje anders van vorm maar de timing was bijna hetzelfde (0.4mm verschil). al met al, het blijven leuke cilinders voor dat geld :) (allebei)
 
verder nofi, ik neem mn foute uitspraken over afgekeurde/verkeerd geboorde cilinders terug... sorry daarvoor. Eindelijk eens iets meer duidelijkheid over deze cilinders :)
 
Niels, ik vraag me nog steeds af hoe je daaraan kwam? Heb het nu 2x gevraagd en probeer het dus maar voor de 3e keer :D
Als je er geen antwoord op wilt geven is het je goed recht, maar het komt nu over alsof je het uiteindelijk allemaal zelf verzonnen had ofzo? :?

Verder best tof dat je savonds na sluitingstijd bij een tuner terecht kan voor zoiets, misschien een leuke toevoeging voor dit topic: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=57205 O-)
 
ik heb het wel van iemand gehoord, maar zeg liever niet van wie... en ja wel tof dat we even langs konden komen nog! :) ik ben ook positief over koopmans hoor :)
 
Jammer dan, maar niks aan te doen :)
Ik heb nooit gezegd dat jij negatief bent, maar ik vond het wel een vermelding waard, ik vind het net te lame om het zelf te gaan posten dus ik dacht ik geef de voorzet :*
 
IK heb nu z'n stage 6 racing cil maar is na 1000km vast gelopen
verder lkkr cilindertjuh.
 
Bij mij komt die er ook onder, onder mijn projectphantom.

de stage 6 racing: hij wordt dan 3BR stage 3 tuned, ben zeer benieuwd wat die dan gaat doen.

voor de rest van de setup moet je maar kijken @ project.
 
Back
Top