stage 6 street ?

Mathijsbaks

Well-Known Member
Hallo,
heb nu een sito plus uitlaat. icm stage 6 streetrace, 17,5 mm carb polini high speed vario en mallosi membraam.
zal een stage 6 street verbetering brengen in mijn setup ?
Ook was ik aan het kijken voor een polini koppeling en een top performance poulie.
yasuni r word hem niet vanwege de blauwe nakkers
 
Advertisement - register to remove this

Koppelingen en Vario`s hebben weinig nut op Laagtoerige Cilinders,

Alleen een Streetrace (70Cc) en een Sito plus ,en 17,5 mm Carburateur,is lekker vlot , en ideaal voor straat gebruik .
 
Koppelingen en Vario`s hebben weinig nut op Laagtoerige Cilinders,

Alleen een Streetrace (70Cc) en een Sito plus ,en 17,5 mm Carburateur,is lekker vlot , en ideaal voor straat gebruik .
het rijd we leuk echter vind ik men top van 83 @gps tegen vallen.
nog enige tips ?
sito heb ik vanwege de politie.
zal cillinder tunen helpen ?
Een torque driver van top performance wilde ik ook gaan aaanschaffen dat raadde mijn brommerboer me aan.
onsteking aanpassen ?
Evt eeb beter uitlaat maar dan wel standaard look.
hoop dat je me kunt helpen
 
..Ik denk dat het met je afstelling te maken heb , voordat we verder gaan? om welke Scooter gaat het .

Als het een Minarelli is .... moet die de 90/ 95 GPS aan kunnen tikken.

EEn Torqdriver / rechte spiebaan , zal alleen de acceleratie kunnen beinvloeden , en niet je topsnelheid .
Met je vario zal je wat kunnen winnen , misschien hooguit een km of 5. ( omdat je snaar dan wat hoger komt).
 
..Ik denk dat het met je afstelling te maken heb , voordat we verder gaan? om welke Scooter gaat het .

Als het een Minarelli is .... moet die de 90/ 95 GPS aan kunnen tikken.
minarelli horziontaal van een aerox.
ben echt einde raad.
koppeling is standaard.
polini vario met 4.7 gram er in.

zit te overwegen om hem op de rollerbank te laten af stellen
 
..Het beste is natuurlijk via een Dynobank je afstelling te vinden , echter vind ik persoonlijk je rollen aan de zware kant voor Minarelli.

Ik neem aan dat je luchtfilter is aangepast ? en de juiste Sproeier ?
 
luchtfilter niet eens ontgresnd en volledig standaard.
bij ons op de bank kost het 150 euro dan word die wel goed afgesteld.
die torque driver is die het wel waard ?
 
..Ik zou kijken of er een begrenzer in je lucht filter zit , zo ja... die er uit halen , en een sproeier set kopen .
beginnen Met de sproeiers .. hoog beginnen , en dan afbouwen , hetzelfde verhaal met je Rollers .. Test Set kopen .. hoog beginnen .. totdat je het juiste gevonden heb ... als dat niet lukt ... naar je (dure ) Dyno Bank.
 
..Ik zou kijken of er een begrenzer in je lucht filter zit , zo ja... die er uit halen , en een sproeier set kopen .
beginnen Met de sproeiers .. hoog beginnen , en dan afbouwen , hetzelfde verhaal met je Rollers .. Test Set kopen .. hoog beginnen .. totdat je het juiste gevonden heb ... als dat niet lukt ... naar je (dure ) Dyno Bank.
Hier heb ik nu wat aan !
hij is inderdaad nog begrenst .
op andere fora raadde ze me het ontgrenzen van luchtfilter af.
welke sproeiersetje zal ik dan halen ?
huidig sproeir 83 ofzo
 
Lastig om te zeggen , Mijn Speedfight 3 met 70Cc Malossi met 17,5 Gurtner en Yasuni R gebruikt sproeier 76 .


Echter is het per Scooter verschillend...
Maat 80 t/m 90 zou ik bestellen , en daarmee beginnen , ( met de grootste .. en dan afbouwen. ).
 
ik denk dat ik dan maar de lucthfilter ontgrens.
en Koop ik mezelf ook een torque driver van top performance.
als ik het zelf moet gaan doen gaat me dat ongeveer 80 euro kosten oid
Dan laat ik het maar heel goed doen op de testbank voor het dubbele in mijn ogen is het dat wel waard.
Uiteraard zal ik even een foto maken van wat die gaat doen op de bank.
ik hoop 90 +
Heel erg bedankt brute-force
 
na een goed dagje klungelen is het me niet gelukt.
luchtfilter ontgrensd sproeier maat 90 en is bruin zwart achtig.
durf niet naar 88. ben bang voor een vastloper.
rollen zijn 4.7 grammers moet ik anders lichtere rollen proberen ?
top komt nog steeds niet boven de 85 teller
 
..Daarom zij ik al .. koop een test Rollenset , als je dan het juiste gewicht gevonden heb , de Rollen vervangen door Kwaliteits rollen .
Ik denk dat je lichter moet in Rollen.
 
..Welke druk en trekveren je nodig heb is vaak lastig te zeggen , is een kwestie van Testen , elke Scooter reageerd anders .

Betreft een 21 MM Carburateur : 21 mm is overkill op een laagtoerige 70 Cc , max is 19Mm.
Een 21 Mm zou misschien kunnen , echter zou je dan met een PowerFilter moeten gaan rijden , en dan horen ze je 3 straten van te voren aan komen rijden.
 
Back
Top