stage 6 street ?

..Welke druk en trekveren je nodig heb is vaak lastig te zeggen , is een kwestie van Testen , elke Scooter reageerd anders .

Betreft een 21 MM Carburateur : 21 mm is overkill op een laagtoerige 70 Cc , max is 19Mm.
Een 21 Mm zou misschien kunnen , echter zou je dan met een PowerFilter moeten gaan rijden , en dan horen ze je 3 straten van te voren aan komen rijden.
dan ga ik proberen een tweedehands 19mm te kopen.
afstelling heb ik nu op 85 gps
Ga toch even op testbank laten afstellen.
Was het nu waard om een andere koppeling met torque driver te halen ?
of evt een betere standaard look uitlaat
 
Een torque driver heb nut bij hoogtoerige SetUps ... meer dan 10 Pk .... het zal misschien iets helpen , maar bij laagtoerige SetUps is het weggegooit geld.

Wat je kan doen is je Cilinder beter afwerken / Poorten polijsten / en eventueel je Carters bewerken /beter afwerken .. daar kan je ook wat mee winnen.
Of een andere ontsteking .. een binnen Rotor i.p.v een vliegwiel.
 
Een torque driver heb nut bij hoogtoerige SetUps ... meer dan 10 Pk .... het zal misschien iets helpen , maar bij laagtoerige SetUps is het weggegooit geld.

Wat je kan doen is je Cilinder beter afwerken / Poorten polijsten / en eventueel je Carters bewerken /beter afwerken .. daar kan je ook wat mee winnen.
Of een andere ontsteking .. een binnen Rotor i.p.v een vliegwiel.
de cillinder afwerken kan ik hier niet laten doen.
geen een bedrijf in mijn omgeving die daar aan begint.
had al gekeken voor de mvt race ontsteking met licht. is dat wat ?
ik wil namelijk geen binnenrotor om dat ik +/- 1000km per maand rij en ik graag een betrouwbare scooter wil.
Ik denk dat ik voor een andere koppeling ga en hem laat afstellen op de bank
 
Ligt aan de kosten wat het bedrijf vraagd ... en of het serieus word gedaan .
Poorten polijsten kan je makkelijk zelf.

Echter is het wel zo .....
Eerst was er de Dr 70 ... later heeft Stage 6 deze Cilinder gecopieerd , en verbeterd , de verbetering was de afwerking van de Poorten ... (volgens Aidix / Revelution 70 / Importeur van de Dr 70 ).
Echter gaat het natuurlijk om Productie Cilinders ... die altijd nog beter afgewerkt kunnen worden / Polijsten voor een betere Spoeling / Flow.
 
Ligt aan de kosten wat het bedrijf vraagd ... en of het serieus word gedaan .
Poorten polijsten kan je makkelijk zelf.

Echter is het wel zo .....
Eerst was er de Dr 70 ... later heeft Stage 6 deze Cilinder gecopieerd , en verbeterd , de verbetering was de afwerking van de Poorten ... (volgens Aidix / Revelution 70 / Importeur van de Dr 70 ).
Echter gaat het natuurlijk om Productie Cilinders ... die altijd nog beter afgewerkt kunnen worden / Polijsten voor een betere Spoeling / Flow.
en heb jevt een adres waar ik dat zou kunne laten doen ?
 
Back
Top