Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 5 October 2005 #21 heeey.. word erg netjes suc6, alleen die project naam is niej echt orgineel meer hea verder veel suc6 gr kees
heeey.. word erg netjes suc6, alleen die project naam is niej echt orgineel meer hea verder veel suc6 gr kees
S Sandor ****** 5 October 2005 #23 klein updatje straks volgt er nog een update Last edited: 5 October 2005
Cra-c-c I'm back 5 October 2005 #25 als je de uitlaat gaat schuren, schuur dan altijd met de richting van het metaal mee. Dat geeft een mooier resultaat. Succes...
als je de uitlaat gaat schuren, schuur dan altijd met de richting van het metaal mee. Dat geeft een mooier resultaat. Succes...
F franz Well-Known Member 15 October 2005 #29 hallo ja het gaat in tussen goed vooruit het frame is gespoten en ik ben vollop bezig met alles terug te monteren. (het ziet er super goed uit) vandaag nog veel polijsten. als me ouders terug zijn komen er nieuwe fotos dus blijven kijken. greets franz
hallo ja het gaat in tussen goed vooruit het frame is gespoten en ik ben vollop bezig met alles terug te monteren. (het ziet er super goed uit) vandaag nog veel polijsten. als me ouders terug zijn komen er nieuwe fotos dus blijven kijken. greets franz
Wout@SR The White Cowboy 16 October 2005 #30 Mooi project man!! We gaan wel een keertje sprinten, met onze gelijke setuppen spreek je @ msn!
Geoffrey Pia NRG SD LC 31 October 2005 #31 heyla, mooi project als binnenrotor zou ik de Selettra Italkit nemen! (ik lever ze voor 200,- nieuw ongeveer) Moest je op zoek zijn naar (nieuw) spul, ik kan aan alles komen! Spuit je pa? Hoeveel zou het kosten om velgen te spuiten :? Groetjes
heyla, mooi project als binnenrotor zou ik de Selettra Italkit nemen! (ik lever ze voor 200,- nieuw ongeveer) Moest je op zoek zijn naar (nieuw) spul, ik kan aan alles komen! Spuit je pa? Hoeveel zou het kosten om velgen te spuiten :? Groetjes
Manta Oldskool membert 31 October 2005 #32 Ah hier is mijn c20 dus beland Ding ziet er weer netjes uit! Net als de rest, volgens mij wordt dit wel wat, succes!
Ah hier is mijn c20 dus beland Ding ziet er weer netjes uit! Net als de rest, volgens mij wordt dit wel wat, succes!
Wout@SR The White Cowboy 4 December 2005 #35 Is ook maar kleine update he Wword steeds mooier dit project. Ben benieuwd hoe dit afloopt... Iig volle vertrouwen in...
Is ook maar kleine update he Wword steeds mooier dit project. Ben benieuwd hoe dit afloopt... Iig volle vertrouwen in...
S Sandor ****** 4 December 2005 #40 weer klein updatje, mensen bedankt voor de reacties maar we zijn er nog niet