rensdejong Well-Known Member 7 February 2010 #104 Gaat zeker leuk worden, ben er zelf nog nooit geweest. Gaan jullie ook pasen en pinksteren, of ook al eerder?
Gaat zeker leuk worden, ben er zelf nog nooit geweest. Gaan jullie ook pasen en pinksteren, of ook al eerder?
D didi #24 Well-Known Member 7 February 2010 #105 zal ook aanwezig zijn op juvaincourt de beide weekends.
rensdejong Well-Known Member 8 February 2010 #107 Thnx, binnekort even helemaal in elkaar zetten. Maar daar is het nu een betje koud voor
rensdejong Well-Known Member 16 February 2010 #108 Gisteren werd er aan me gevraagd of ik mijn Zip op de motorbeurs neer wilde zetten, natuurlijk wilde ik dat. Vandaag alle kappen er op gezet en alles schoon gemaakt. foto's: By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, Gr.
Gisteren werd er aan me gevraagd of ik mijn Zip op de motorbeurs neer wilde zetten, natuurlijk wilde ik dat. Vandaag alle kappen er op gezet en alles schoon gemaakt. foto's: By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, By rensvld, Gr.
rensdejong Well-Known Member 16 February 2010 #110 Ja neem aan van wel Tim vroeg of ik voor hem in de plaats kon, omdat zijn spuiter niet op tijd klaar was.
Ja neem aan van wel Tim vroeg of ik voor hem in de plaats kon, omdat zijn spuiter niet op tijd klaar was.
Tom.#86 TKT! 17 February 2010 #111 Ik zou wel die rs24 stickers eraf trekken. Ziet er toch niet uit joh
race_typhoon Well-Known Member 17 February 2010 #113 neehoor martijn... je mist niks... (op een lege portomonnee na dan )
Renssidiemaxi Well-Known Member 17 February 2010 #114 zo dat ziet er vers uit rens zal hem zekker aanschouwen op de beurs
Mc Cobes Well-Known Member 17 February 2010 #115 Ziet er goed uit man ! Maar waar is die beurs en wanner mis da ik ook een kijkje kom nemen ?
MB Well-Known Member 18 February 2010 #116 Sander said: neehoor martijn... je mist niks... (op een lege portomonnee na dan ) Click to expand... hij is nog steeds leeg ondanks dat ik gestopt ben ontopic: ziet er mooi uit, succes aankomend seizoen!
Sander said: neehoor martijn... je mist niks... (op een lege portomonnee na dan ) Click to expand... hij is nog steeds leeg ondanks dat ik gestopt ben ontopic: ziet er mooi uit, succes aankomend seizoen!
rensdejong Well-Known Member 18 February 2010 #117 bedankt voor de reacties. Mc Cobes, de beurs is vandaag begonnen tot zondag. En is in utrecht. Wie gaan er trouwens in maart ofzo al trainen? Gr. rens
bedankt voor de reacties. Mc Cobes, de beurs is vandaag begonnen tot zondag. En is in utrecht. Wie gaan er trouwens in maart ofzo al trainen? Gr. rens
D didi #24 Well-Known Member 18 February 2010 #118 rensdejong said: bedankt voor de reacties. Mc Cobes, de beurs is vandaag begonnen tot zondag. En is in utrecht. Wie gaan er trouwens in maart ofzo al trainen? Gr. rens Click to expand... 14 maart ben ik aanwezig op spa :d. hopenlijk is tegen dan al de sneeuw weg want er ligt nog een berg
rensdejong said: bedankt voor de reacties. Mc Cobes, de beurs is vandaag begonnen tot zondag. En is in utrecht. Wie gaan er trouwens in maart ofzo al trainen? Gr. rens Click to expand... 14 maart ben ik aanwezig op spa :d. hopenlijk is tegen dan al de sneeuw weg want er ligt nog een berg
FrankSpeedrox Well-Known Member 19 February 2010 #119 Kick ding man. Maar vind het beetje jammer dat je carters zwart gespoten hebt. Ben benieuwd naar de foto's van de beurs!
Kick ding man. Maar vind het beetje jammer dat je carters zwart gespoten hebt. Ben benieuwd naar de foto's van de beurs!
Mc Cobes Well-Known Member 22 February 2010 #120 Zipje stond er netjes bij in utrecht . Was toch komen kijke zondag weet niet of je me herkend hebt had een zwart glanzende jas aan met bontkraag Denk nie da je me herkend want er zijn er natuurlijk zoveel komen kijke maar zag er goed uit die stand volgendjaar groter ?
Zipje stond er netjes bij in utrecht . Was toch komen kijke zondag weet niet of je me herkend hebt had een zwart glanzende jas aan met bontkraag Denk nie da je me herkend want er zijn er natuurlijk zoveel komen kijke maar zag er goed uit die stand volgendjaar groter ?