This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net Sprint Competitie 2005

Status
Not open for further replies.
Het ging om Arno wat hierboven (vorige pagina) gezegd word over het LC maken van een AC scooter en of hij dan nog in de gewone 70cc klasse valt of gelijk in de super special ivm de verandering.

Balk zei dit: De Ice is alleen als AC'er verkocht. Omdat je hem LC hebt gemaakt, mag het denk ik niet. (zo zullen LC neo'ssen volgens mij ook in de specials vallen..)

De manier waarop Marcel het verwoord is wel erg vreemd, maar volgens mij bedoelt hij dit.
 
Last edited:
Mol said:
De manier waarop Marcel het verwoord is wel erg vreemd, maar volgens mij bedoelt hij dit.

dat bedoel ik idd, hij verlengt niet zijn scooter, en maakt em alleen LC..
blok blijft wel gewoon hetzelfde..
 
Marcel said:
dat bedoel ik idd, hij verlengt niet zijn scooter, en maakt em alleen LC..
blok blijft wel gewoon hetzelfde..

Dit geldt dan ook voor een hele hoop mensen met Zip AC'tjes met een SP blok...
 

Heb jezelf dan ook in de gaten dat je zelf met je storm ook in de specials komt net als ik met mijn typhoon?
 
Neen...

Lc tunderbolt is ooit een x uitgegeven geweest, naar mijn weten. Als het een probleem geeft, plak ik er wel een nrg voorkant op... (met teep). Kan me geen hol interesseren!! als ik maar vlam })
 
In de regelementen lees ik het volgende:

1.2 Niet-vermelde onderdelen in het algemeen reglement mogen niet veranderd worden.

en iets verder:
1.7 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model. .

Volgens mij wijzigd het veranderen van AC naar LC en anders-om bij beide type blokken de lengte van de wielbasis niet. Mijn conclusie: Mag dus wel?

Daarin tegen staat in artikel 1.2 dat niet vermelde onderdelen niet veranderd mogen worden. Hieruit maak ik op dat je je aan de gehomologeerde eisen moet houden.
conclusie: Mag dus niet...

Eindconclusie: regelement spreekt zichzelf tegen
 
Sander said:
Neen...

Lc tunderbolt is ooit een x uitgegeven geweest, naar mijn weten. Als het een probleem geeft, plak ik er wel een nrg voorkant op... (met teep). Kan me geen hol interesseren!! als ik maar vlam })

Kijk dat bedoel ik
 
volgens mij gaan hier nog veel discusies over gaan.

ik dacht, als de organisatie nu gewoon een schema maakt wat wel en niet mag voordat je in een andere klasse komt.
maar dan ook echt iedere mogelijkheid in dat shema zetten, ik weet het is veel werk. maar anders sta je aan de start op een meeting dik te discusieren of het wel of niet mag. Omdat de ene regel dat zegt en de andere dat.
zoals slome al vermeld had.

zelf denk ik zo, het gaat vooral om de lol het sprinten. competitie erbij is nog veel leuker, maar laten we wel de lol erbij houden, anders krijg je alleen maar discusies enzzz. en winnen is leuk, maar staat toch geen prijs van 10 000 euro ofzo als je eerste bent, dus gewoon lekker sprinten en LOL hebbe!

tuurlijk moet er duidelijkheid zijn wat wel en niet mag, maar die komen er aan las ik al @ topic.

indien dit weer herhaling is of al 10 x verteld is , sory
 

Er moeten wel duidelijke regels komen, ook al is de hoofdprijs geen 10.000 euro, reken maar dat het in de top serieus wordt. Het gaat vaak om je naam, en dat is misschien wel belangrijker dan 10.000 euro.
 
tuurlijk gaat het serieus worden, uiteraard, maar de LOL moet er wel inblijven.
( vind ik ), Net zoals in de SOWB, is altijd goeie sfeer onder de racers (zover ik kan lezen ). ik race zelf niet SOWB, maar lees topic. en die race voor de eerste plaats, maar hebben toch lol. dat is leuk.
Sprinten is mega, als je wint is het nog leuker, maar zoals je hier nu al die vragen ziet, van kan dit kan dat, of mag dit, die krijg je ook op meetings, tenzij er echt duidelijke regels zijn, en iedereen moet zich daar bij neerleggen.

want @ de meetings zullen er ook veel scoots zijn die gewoon willen sprinten en niet voor de competitie. en die willen ook lol hebben.
 
Een vraag, misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar mag je cilinder nog getuned worden nadat je een std. EVO-70 bv. heb opgegeven als jou cilinder waar jij mee gaat rijden in het seizoen? Dat je die halverwege het seizoen nog mag tunen? Dan zouden waarschijnelijk misschien wat meer mensen kunnen meedoen aangezien het budget dan wat flexibeler is.
 
Status
Not open for further replies.