ST.net scooter VCD

Divided

Banned
ik heb iets bedacht ik dacht om een (dubbel)cd met allemaal stunt,sprint,meeting,blunders video's van jullie de forummembers op cd te knallen en te brande als VCD,
die kan je dan kijken op je dvd/computer .

als dit een succes wordt en het aantal wordt TE groot kan ik de mogellijk heid bieden om ze op dvd te branden.

maar voorlopig eerst op cd, mog dit allemaal doorgaat (bij genoeg inzendingen)
kunnen jullie die cd bij mij bestellen voor ik denk dat het hooguit 2euro wordt.

dus post je video's maar (links of je kan ze mailen naar w.eskens@wanadoo.nl)

LET OP : post je video in een MPEG,MPG en WMF of AVI formaat

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik kan anders ook wel een vcd oid hosten... een film van 800mb geen probleem, ook het dataverkeer niet...

dat is mooi .. .
ik wil proberen (als er genoeg filmpjes komen )van allemaal kleine filmpjes proberen een cd te maken zodat je vanalles wat heb ...

maar idd je moet denken dat de totale grote zeker tege de 800 MB gaat worden

Is het alleen stunts of ook sprints?
Als je ook sprints wil dan mag je alle meeting filmpjes van Bornerbroek van mij gebruiken...

alleen stunts word dat niet saai??
ik zal er zeker wat sprints, meetings (incl politie) en andere leuke dingen op zetten :)
maar leuk idee!

He, vet idee jah, en ik denk ook dat het leuker is als je van alles wat doet, dus sprints, stunts, en andere lompigheid, allemaal leuk.

:W

veel belangstelling voor verschillende sooi er op ,

dan doen we dat maar post dus maar je leukste dingen die heb ,
sprints,STUNTS, en blunders zijn ook altijd wel leuk ;)

Het GAAT door zoiezo, ik moet alleen genoeg video's krijgen.
en meschien , dat is nog niet zeker bij succes een foto cd met HEEL HEEL VEEL foto's van meeting te denken aan ruim 750 foto's.
maar dat is voor later.

andere formaten als mpeg vid avi ed kunnen ook

extensie ff wijzigen in mpeg en het is een mpeg

let wel op dat een dvd speler ALLEEN MPEG bestanden kan afspelen tot 20 mb per file

op dvd kan je wel 4,5 gig volknalle als 1 film

Wel vet, maar als je er allemaal meeting gedoe op zet, doe het dan van de (bekende) mooie + grote meetings, zoals jubbega, grou, oisterwijk, lelystad... ;)

franky said:
andere formaten als mpeg vid avi ed kunnen ook

extensie ff wijzigen in mpeg en het is een mpeg

let wel op dat een dvd speler ALLEEN MPEG bestanden kan afspelen tot 20 mb per file

op dvd kan je wel 4,5 gig volknalle als 1 film

/offtopic

ik dacht er aan om ze niet als data te branden maar als VCD.
ik vraag om mpeg omdat die door nero auto. omgezet worden naar vcd

leuk ideetje...
alleen wel zorgen voor veel varieatie, niet hele tijd wheelies enzo.. dat verveelt...
Ook een minimale beeldkwaliteit anders is 't ook $#%^ Verders ben ik wel benieuwd wat je ervan gaat maken :)

Misschien leuk om op het eind ( als je ruimte overhoudt ) een lading foto's nog er bij te knallen van allerlei andere lompe zooi :)

Van bijvoorbeeld:
* Ongelukken
* Vreemde attributen ( moeilijk woord zeg :P ) op de scoot
* en dat soort dingen

Mwa, ik denk dat topicstarter wel wat leuks kan fixen. Beetje filmpjes, afwisselen met wat fotos van members, muziekje erachter, altijd leuk:P

Back