This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net presents: Internat. Customshow 27 november

Sander said:
Misschien is dit wel 3 dagen voor deze show afgerond. Een beetje haast, en niet 100% afwerken, is dan snel over het hoofd gezien

ja dat kan natuurlijk maar zoiets kan je toch niet over het hoofd zien ofwel maar toch vind ik hem über vet. maargoed. nou weer ontopic.

Wie heeft nou die Zoo-style gewonnen? Vast en zeker die te foute Aerox of niet?

Die duitsers houden ook veel van die lampjes en dingetjes viel me op. In de SA catalogus stond een aardige collectie LEDjes, Neo's, Strobo's en wat nog niet meer allemaal.

Er zitten een aantal intressante ideeën tussen.

Nu heb ik zelf ook nog wilde ideeën zat, probleem is niet alleen het budget, maar vooral ook de middelen.

Zaken zoals SA.com etc. beschikken natuurlijk over de nodige budgetten en midellen.

Plamuurwerk van originele kappen vind ik toch nog het mooist. Je behoud op die manier het idee van de scooter, maar toch customized.

Kijk een compleet andere achterkant van bijv. een motor is wel geinig, maar naar mijn idee verlies je dan de scooter teveel uit beeld (ik geef dus geen waardeoordeel aan het uiterlijk!) maar op die manier kan je net zo goed een Ducati 999 kappenset op een scooterframe gaan fixen. En wat is het dan nog? Scooter of motor?

Leuk alu kappen, maar onnodig gewicht.

En polijsten? (de kappen dus) Volgens mij mag dat wettelijk niet eens (net als volledig chroom) i.v.m. het verblindende effect voor mede weggebruikers.

Spasta said:
ja ok maar ik zie niet alles op foto's eh

Idd is zeer mooi gemaakt. ik las dat de achterkappen van een cbr 600 rr waren. ik denk dat ik m'n broer z'n kappen effe van z'n motor ga rukken

so i hope i got it right.....you are right finish is realy not good.....
but i am studiing at momen so no money or time the projekt took 1 week 24/24h work.......because of having not enaugh money i did the paint job myself in a cold garage so it was clear that it woldnt be good but i wanted to bring in my ideas........the back and underseat is complete selflaminated on the base of an cbr 600rr race body (glasfiber) because of temprature the gel coatr and the glue didnt get very hard......so finish is pretty shitty

thanks for nice coments i will try to get some money on the side to get the stunt paintet by a pro......but at moment i have very less time to work.....

the paintjob is good but it's a pity the underseat ain't flat

But your slider is realy horny

I think I need to tear off the hoods from my brother's motorcycle

(sorry for my bad english )

Razma said:
niemand (van diegenen die er waren uiteraard) opgevallen dat dit ALUMINIUM kappen waren?

Ik heb het wel gezien, maar ik heb er mijn twijfels bij eerlijk gezegd...
Heb gekeken, gevoeld, ertegenaan getikt... maar ik kan nie 100% zeker zeggen dat het echt alu is, ik heb mezelf er niet van kunnen overtuigen iig dan, maar als het echt zo is, heel erg goed gedaan...

Mooie foto's en natuurlijk mooie scooter's..! :~ -:-

staan best wat leuke dingetjes bij... kijk, hierbij krijg je nouw inspiratie... 8) +ralf+

alleen weer zo'n duitser met zo'n bontkraagscooter die ziet er niet uit... :X :L

Ik heb nogsteeds geen goede pics van de winnaar van de show gezien.Vind hem er op die duistere pics beetje vreemd uitzien :?

Sorry, maar niet mijn styl.

Die scooter is niet functioneel meer... Het moet de truc zijn, om met je creatie:

- hard te kunnen rijden (zonder gevaar voor eigen leven)
- de show stelen...

Ik vind die scooter best apart, maar ik denk, dat daar echt geen 19 pk uit komt zetten... (wat ik eigenlijk wel belangrijk vind bij een "special", zoals chezz bijvoorbeeld)