Facilly [NHO] M-tuning 15 December 2005 #162 Wist je dat hoe jullie je veersysteem hebben, vrij moeilijk is.. als je de veer horizontaal legt, verdeel je de krachten en is het, naar mijn mening, steviger. Zo wordt het bij mijn geheel iig. Ik denk ik zeg het maar even, aangezien het bij Erwin ook nog verbeterd moest worden?! Nja succes, het ziet er iig mooi uit allemaal :*
Wist je dat hoe jullie je veersysteem hebben, vrij moeilijk is.. als je de veer horizontaal legt, verdeel je de krachten en is het, naar mijn mening, steviger. Zo wordt het bij mijn geheel iig. Ik denk ik zeg het maar even, aangezien het bij Erwin ook nog verbeterd moest worden?! Nja succes, het ziet er iig mooi uit allemaal :*
MK_GSM Hengelow!! 15 December 2005 #163 Zeer vet Hoe kreeg je dat spruitstuk zo doorzichtig dan(of hek daar overheen gelezen :X) ?
Erwin. Well-Known Member 15 December 2005 #164 MK_GSM said: Zeer vet Hoe kreeg je dat spruitstuk zo doorzichtig dan(of hek daar overheen gelezen :X) ? Click to expand... HIj heeft die ronding met een dremel gemaakt, dat was ruw op het laatste, toen was het gewoon een kwestie van schuren met erg fijn schuurpapier en polijsten
MK_GSM said: Zeer vet Hoe kreeg je dat spruitstuk zo doorzichtig dan(of hek daar overheen gelezen :X) ? Click to expand... HIj heeft die ronding met een dremel gemaakt, dat was ruw op het laatste, toen was het gewoon een kwestie van schuren met erg fijn schuurpapier en polijsten
D Dennis-CH Döner Racing 16 December 2005 #166 that looks thight i like this area fork, your scoot looks realy agressiv! Greez
SSR Spirox 24.6pk geblokk 30 December 2005 #167 en nog net voor het nieuwe jaar nog een kleine update. schijf met velg
SSR Lycorda .GC only. 30 December 2005 #171 haha die slidervelg word me daar ff een partij ge0wned, dat wil je niet weten!^^ ziet vet uit luukske -Tom
haha die slidervelg word me daar ff een partij ge0wned, dat wil je niet weten!^^ ziet vet uit luukske -Tom
stunt lc bht rocket piloot:) 2 January 2006 #174 gewoon overdreven vet $$$ te zot gewoon ik volg he al lang waanneer spuit je het? doe zo verder... check mijn project
gewoon overdreven vet $$$ te zot gewoon ik volg he al lang waanneer spuit je het? doe zo verder... check mijn project
Erwin. Well-Known Member 2 January 2006 #175 Exteem_Malaguti said: Netjes. Wel nog steeds area voorvork?? Click to expand... Alleen voor show, hij heeft ene normale vork voor het sprinten.
Exteem_Malaguti said: Netjes. Wel nog steeds area voorvork?? Click to expand... Alleen voor show, hij heeft ene normale vork voor het sprinten.
P prorace nrg 2Fast4Race Zip 2 January 2006 #177 eey luuk was wel leuk vandaag he BEETJE koud wel lekker vooral bij je 8er was gezellie totdat remklauw uiteen ging maar erna ff gefixt bedankt voor t teste nog he:$ k zie je nog wel of spreek je nog wel denk ik he waar dan ook ltrr Erwin
eey luuk was wel leuk vandaag he BEETJE koud wel lekker vooral bij je 8er was gezellie totdat remklauw uiteen ging maar erna ff gefixt bedankt voor t teste nog he:$ k zie je nog wel of spreek je nog wel denk ik he waar dan ook ltrr Erwin
SSR Spirox 24.6pk geblokk 8 January 2006 #178 update! nieuwe carb voor te testen meteen ff uit elkaar gehaald om schoon te maken en beetje te polijsten.
update! nieuwe carb voor te testen meteen ff uit elkaar gehaald om schoon te maken en beetje te polijsten.
KennyB #47 8 January 2006 #179 Weer een update!! +ralf+ Zeker nette carb luuk. Ben benieuwd wat het gaat geven. suc6 verder
SSR Lycorda .GC only. 8 January 2006 #180 Luukes komt de avonden wel door mooie carbje, en mooie foto:W