This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
Ik vind het toch niet zo vet, ik weet niet misschien als hij klaar is dat ik hem wel tov vind...

Edit: Verder wel netjes natuurlijk, en je komt met veel originele ideeën.
 
Erik. said:
Ik vind het toch niet zo vet, ik weet niet misschien als hij klaar is dat ik hem wel tov vind...

Edit: Verder wel netjes natuurlijk, en je komt met veel originele ideeën.

nah, ik vind de voorkap zelf ook niet 1 van de mooiste, achterkant incl. veerophanging e.d. is wel erg mooi. die voorvork staat ook zeer goed vind ik..
 
dat is veel dat mensen booster niet zo mooi of lelijk vinden in nederland. en dat word nog erger door dat dit ook nog allemaal "gaar" uitziet. maar er zal snel verandering in komen, bijn bijna klaar met alles en dan word ie helemaal gestript, gecoat,gespoten en weer in elkaar gefixt. dan zak het hele zaakje ook een stuk netter staan.

edit: probeer juist orgineel te zijn en met iets unieks te komen.
 
Ook ik als Nederlander vind die Boosters helemaal niks... die kap is totaal niet mijn smaak met die neus... mjaa.. ik vind dit project gewoon 1 van de leukste om naar te kijken omdat er altijd wel wat "nieuw nieuws" is te zien..
Die hoge achterkant is om op te kwijlen.. en zelfs die voorkap kan niks slechts aant mooie geheel doen

grtz
 
Ziet er idd als plexiglas uit bij die rem.
Volgens mij past er geen 4 zuigerrem met die originele verlengstuk.
Voorderest heb ik nognooit een vergroote remschijf ACHTER gezien.
Eigen gebakke verlengstukkie?!
 
LUUK IK BEN 1 VAN DE WEINIGE DIE DE BOOSTER KAPPEN MOOI VINDT IN NEDERLAND!!!
Je mono arm vind ik er ook zeer mooi onderstaat.
binnerkort hoop ik hem weer eens te zien
Grtz Ivo..
 
@ Daan:
ik heb een eigen adaptor moeten maken om de 280mm schijf met braking klauw te kunne kombineren. en voor me achterschijf de klauw passend te krijgen heb ik indd een eigen kleine adaptor moeten maken.

@ ivo:
thax voor posetieve reactie. iedereen trouwens. maar je zult hem wss snel eens zien, en dan wel verder gevordert.
 
ziet er zeer gewild uit luuk, cker als je m optisch af hebt!!, ben bnieuwd wat je volgende stappen zijn, of dit er nog veel zijn tot het optisch gebeuren.
er was trouwens tog iets met je mono-arm?, dat je velg niet zou passen of zoiets dergelijks. ik zou m ook binne kort wel ns n keer willen komen checken samen met ivo als ie wat meer gevorderd is.

Sven
 
Hej luuk!

Ziet er egt goed uit man B) enne booster kappen zien er zeker vet uit
Kom binnekort nog wel eens langs checken

Spreek je..

GreetZ
 
slecht nieuws:
cil is me genaait bij het proberen goed te stellen van me scooty. had net nieuw zuiger gefixt, squis net precies op 0,55mm gezet, alles mooi gefixt, rij ff een keertje om warm te worden en daar was plots geen compressi meer.
en dan hier de ramp foto, snif snif
 
dat zou goed hebben gekunt, heb er eerst epc nog na laten kijken omdat ik het juist daardoor niet zo vertrouwde, maar zij zagen verder niet veel, (niet dat je het kan zien als de nicasil los og bagger vast zit) maar ja, het is nu gebeurd.
moet ff kijken of ik een nieuwe haal of dat k hem laat uithonen en een nieuwe wand er in laat zetten
 
Status
Not open for further replies.