SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
het is maar 1 braking klauw , andere is een grimeca.

me frame heeft zeker een beurd nodig, alleen ga ik nog nix doen er aan als ik ook nog niet klaar ben met het lassen er aan. maar dat komt allemaal nog.

mono arm is met beetje geluk voor lely klaar. en dan hoef ik niet te soepen.
 
zo.
vandaag dan weer eens beetje verder gegaan met scooty.
2 rads aangesloten, bleef mooi koel, (ongeveer 35 graden)
en liep stasionair vrij aardig, allen wilde hij niet echt vooruit komen.
dat is dus iets voor komende week.

hopelijk kan ik ook nog wat doen aan me frame zodat dat er een beetje voor de gad kan komen @ lely

tot zo ver .

- luuk
 
Mijn ouders zeiden, nog bedankt voor de olievlekken :p ;) haha iig! jammer dat het mengsel niet echt perfect was, maar het beestje heeft potentie, klinkt iig al lekker :~

-Tom
 
Lycorda said:
Mijn ouders zeiden, nog bedankt voor de olievlekken :p ;) haha iig! jammer dat het mengsel niet echt perfect was, maar het beestje heeft potentie, klinkt iig al lekker :~

-Tom

Haha, en bedankt voor de benzine smaak in mijn smoel :X. ik blaas nog is in je tank |( .

Maare zag er al erg netjes uit Luuk. Er zat echt TE veel olie in. Maar voor de volgende keer, wel 1 op 35 en niet 1 op 4 8P
 
Luuukkk @ lely:

Ikke: heey Luuk ga nou is banken
Luuk: nee man, geen zin, wil niet
ikke: kom op
na veel vragen eindelijk meegelopen.

Luuk de bank op, kick, kick, kick, ding start niet nog meer kicken en ja hoor mensen eromheen steeds minder hoop, achterkap vliegt ook nog is los (ducktape dus nu)

ding start eindelijk, tijdens de run begint dat ding te roken als de pest, (burnout op de testbank) en ja hoor een 20,5 pk met een speed en een sproeier die er op gevoel in gegooid is. Rollen moesten nog een stuk zwaarder. Dus komt helemaal goed met deze scooter...
 
zo, dan eindelijk me inlaat waar ik al dik 3/4 jaar mee bezig ben. heb gezecht dat het pas na lely toonbaar werd gemaakt. zo doende . op lely was het niet helemaal tot z'n recht gekomen maar ja.
9r3cwx.jpg


9r3dxs.jpg


verder was lely super. leuk wat mensen gemeet en de 1e kleer dat de speed leefde. had hem maar snel snel en brak in elkaar gezet en meteen een nette score neer gezet op aandringen van erwin. jeroen en erwin mini
 
Klink allemaal super goed gast! ook fijn om te weten dat je wigje perfect presteerd en totaal niet lekt:D

maar als je nu al 20.5 scoort jesus! wat is je nieuwe doel? de 22 halen?;) succes gast!

Ik kom een dezer dagen als je tijd hebt nog wel ff langs voor een stel vlam filmpjes;)

oi!

-Tom
 
Toch maar goed dat je gebankt hebt *D
Vond het weekend erg gezellig en leuk je even gemeet te hebbe ..
 
omdat ik er een aantal heb gemakt die niet goed waren en steeds verbeteringen heb aangebracht en het een en het ander heb moeten uitzoeken.
 
dieselmaniac said:
helaas heeft sander(burn) zulke wigjes al in een redelijk groot aantal:) heb er zelf ook 1


Waarom is dat helaas?

Deze zijn van net iets ander materiaal gemaakt dan die van Burn, en die van burn is een direct spruitje, dit is een echte wig.
 
Mooie scoor Luuk, ben benieuwd wat ie gaat doen als ie goed is afgesteld. succes er nog mee.
Grtz Ivo...
 
hey luuk


lely was zeker vet, hebben goed gelachen ,
en aftermeeting bij sittard was ook wel vet.

maar was die score van jou nou gecorigeerd of ongecorigeerd, heb zelf niet gebankt zoals je wist, dus zou ik het niet weten.

maar zoiezo zeer mooie score, met willekeurige afstelling. de 21 / 22 zie ik wel komen.

we zien ons weer , laters
 
OMG , ik heb echt best wel veel gemist @ lely, dit hok ook niet eens gezien :(
jammer :P
volgende keer beter :)
 
@ joost: zeker wel, je hebt super werk gelevert. en daar ben ik zeker blij mee.
ook leuk dat k je nog ff had gemeet @ lely. binne krot gaat ie bij epc op de bank voor meer pk's .


nog een foto gevonden van me scooty op de bank
9tip3q.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top