Zo, net terug van een volle dag banken bij RsB
Het begon vandaag om 8 uur toen ik wegreed uit Oude Tonge, iets na 10 was ik in Arnhem, waar we vervolgens naar RsB (Sander) reden.
Eenmaal aangekomen kon de
Replica de bank op
Na de 2de run waren we op
15.6 PK Sae (weet trouwens niet meer of nu nu geblokeerd was).
(Setup: Replica, mhr 2000 (was niet optimaal), 24 vlak)
Het liep niet helemaal optimaal, dus moesten we de keuze maken:
- OF de replica optimaal afstellen
- Of de spullen overschroeven op de carters/cili van Robbert (SPT)
We kozen voor het laatste met oog op de SBO
Na het één en ander afstelzooi gehaald te hebben bij de plaatselijke scootdealer konden de spullen overgezet worden.
Uit de Speed kwam 18.2 maar toen ging de ontsteking raar doen.
Geen vonk meer.. de CDI of bobine overleden
(Setup: Speed06, 24 vlak, dpr)
Toen was het inmiddels 16.45 dat we nog even snel naar Robbert reden om zijn ontsteking te halen.
Hierna was de run niet optimaal, dus besloten we om ermee te stoppen
Ik vond het erg jammer vooral omdat het zo tegenzat met de onsteking en carb, maar ik heb er veel van geleerd en gezien dat er wat verbeterpunten zijn.
Robbert en Sander.. bedankt voor deze leerzame dag