SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
fo sjizzle my mizzle....ik hoop dak je klauwtje kan overnemen man....:P zag der erg netjes uit @ epc maar dat had ik je al gezegt..:) veel suc6 verder dermee man en ik spreek je nog wel ltrzzz:W:W

En ik ben de tuner ::+ en volgende seizoen gaat aardig succesvol wezen als het goed is :W he mikey ?:rolleyes:

Moet goed komen!
Binnenkort eerst die Replica op de Bank en weer terug met een ander cilindertje? :love:

Owja.. ben vandaag Jarig 8P
Ik beloof van de week leuke updates over het blok, remmen etc :)

Strak in pak @ sbo :W

Last edited:
Happy B-day to you, you live in a zoo, you look like a monkeyyyy... aaaand.. you smell like one to!!

Congrats gozer:*

feli met je 21e verjaardag, project word zeker vetjes. en aan veiligheid word hier veel aandacht aan besteed!! dik pak, mooie remmen, helemaal af dus.

ik zie het klauwtje wel verschijnen binnenkort he

Tnx allemaal! ;)

Zoek de verschillen!
attachment.php

Uiteraard nog afwerken en gaten in boren :p

Verder nieuw BCD kapje
attachment.php

Einde van de week nog een (lekkerdere) update

Last edited:
wat een lange dweil ben je ook he! wel lekker pakje huor

gefeliciteerd nog trouwens, je gaat al richting forum bejaarde

Idee met de waterpomp zat ik een halfjaar geleden ook aan te denken *D, vond alleen de pomp zo zwaar dat ik hem er maar helemaal af heb gelaten :).

Gefeliciteerd trouwens nog dushi :* Wist niet eens dat je jarig was :D

Even gewogen voor DG

Standaard is 358 gram
de bewerkte (eigelijk alleen de ophanging + poly) is 122 gram, maar word nog verder bewerkt

Alle beetjes helpen!

Door dat pak ben je nog een beetje breed :P;) ziet er wel netjes uit,en veiligheid gaat boven alles.
Verder goed bezig mizzaa :) zie je binnenkort wel een keertje verschijnen :)

Sviz.

Nou vooruit, ik vertel het jullie...

Eindelijk heb ik me ideale remsetje gevonden

Voor aan de voorvelg:
attachment.php

Een 220mm zwevende braking remschijf (oude van Wim)
In combinatie met een chrome braking remklauw (gouden is verkocht aan Luuk.. dit omdat geen Polijst-fetisch heb :P)

Achter blijft de 220mm braking versie remschijf (niet zwevend) met OOK een chrome braking remklauw!

Worden wij gesponsord door Braking oid? 8P

....
....

Dan nu het belangrijkste:

Ik wil wat sneller voor SBO'07 worden, dus heb ik een Dealtje met Robbert (SPT) gemaakt om het >20 pk! draaiende gedeelte (carters/cilinder/as) over te nemen

In de loop van Februari ga ik banken met de Replica, om daar nog zo veel mogelijk uit te gooien, dan halen we het blokje ervan onder en komt er een Speed 7T blok onder!

Als de replica eraf gaat, gaat dit topic dicht en komt er een nieuwe :)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back