| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
PetriK said:
je kan hem door je buddy laten lopen, heb je meteen een verwarming voor je leuter :P mja ik ben benieuwd of het gaat lukken :) volgens mij is het wel mogelijk om hem er zo op te krijgen...


Ja, we hebben frame en blok volgende week zaterdag weer, dan gaan we passen en meten.. want Meten = Weten.. speculaties helpen niet echt heel veel verder.. we gaan het gewoon zien 8).
 
precies gewoon proberen je weet maar nooit waar die uit kan komen en anders is het gewoon terug naar twan(tj tuning)
ik zie jullie wel @ smp

mzzl martijn
 
Erwin. said:
Moet ik nog ff kijke, ws staat die zo'n beetje recht omhoog, het is al door meer mensen gedaan hoor, maarja als het niet past dan is het pech hebben, dat zie ik volgende week wel..


Jij met je gekke ideen altijd :D , zo kan je wel makkelijk die pijp insmeren met olie , hoef je niet zo te bukken ;)

Spreek je Erwin :*
 
Dat carter staat UBER schuin en hij heeft hem heeeeel ver naar buiten staan. Erwin komt daaar niet mee weg door het frame ws.
 
Klopt , een phantomframe zuigt wat dat betreft :P. Ook als zijn carter uberschuin staat zal et nogsteeds niet uitkomen . Ik denk toch echt dat je zelf een soort van schuine flens moet gaan bouwen , die komt de prestaties niet ten goede iig:X.
 
Erwin. said:
Geen idee hoe het komt, Luuk weet van niks :), dus neem em ook niks kwalijk.

Maare ik ga gewoon weer kijken voor een Mina SD LC blokje :P. EN ja ik blijf SD rijden :*

Kan komen door iets onbalans in je vario. Die zorgt dan voor een hele hoge frequente trilling waardoor je blok en of uitlaat kan gaan scheuren. Heb ik namelijk ook gehad... Mja kan natuurlijk ook overbelasting zijn.
 
ThaZippa said:
Kan komen door iets onbalans in je vario. Die zorgt dan voor een hele hoge frequente trilling waardoor je blok en of uitlaat kan gaan scheuren. Heb ik namelijk ook gehad... Mja kan natuurlijk ook overbelasting zijn.

Het is ws niet tijdens het rijden gebeurd |( :'(

Maare Uitlaat komt wel in orde, ik ga denk ik gewoon een mina uitlaatje lenen als het niet lukt met die HR4 Pia.
 
Erwin. said:
Het is ws niet tijdens het rijden gebeurd |( :'(

Maare Uitlaat komt wel in orde, ik ga denk ik gewoon een mina uitlaatje lenen als het niet lukt met die HR4 Pia.

Kwou net zegge Erwin;) moeilijk doen met omwegen:P. Maar goed ik hoop dat het je lukt om voor smp de boel afgesteld en wel te hebbe. Dan zie ik je misschien daar wel, alsk je voorbij rijdt ofzo:P (geintje hoor mijn teamblok moet nog ernstig afgesteld worden dus ik zeg nog niets;))
 
Erwin. said:
Het is ws niet tijdens het rijden gebeurd |( :'(

Maare Uitlaat komt wel in orde, ik ga denk ik gewoon een mina uitlaatje lenen als het niet lukt met die HR4 Pia.

Je weet toch we hebben ze paraat mocht het nodig zijn :)
 
Hier vast een foto, ben begonnen met spulletjes klaarmaken:

erwin.jpg
 
PetriK said:
apart spruitstuk...'vooral die grondplaat'...btje dun?

Dat is onze spruitstuk/wig combinatie. Hij is precies dezelfde hoek als een wig icm spruitstuk alleen is bij ons het traject veel korter en uiteindelijk ook vloeiender, die haakse bocht wordt er met behulp van kneedbaar metaal weggewerkt en geoptimaliseerd.

De grondplaat is zo dun om het traject kort te houden. Daarbij hoeft het ook niet dik te zijn, want het hoeft alleen maar een carbje te houden en een goede las kan 250kg hebben dus dat zit wel goed :).

Voor meer info mag je me altijd pm'en

(sorry voor off-topic)

En ja vet he dat cartertje, Schimmel en dergelijk kwam er met de remreiniger al een heel eind af :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top