| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Hmmz, even klein tegenslagje, Blok gescheurd..

attachment.php
 
:X :X :X Wtf, meen je niet. Ging net allemaal zo lekker ! Nja jammer man :( :( :( Hoop dat weer goed komt voor je :*
 
Fuck hell man, altijd gezeik met die zooi als jet lkkr gaat, maar goed beter nu dan tijdens meetings oid. :*
 
Manta said:
omg :X ga je dat laten lassen oid?

Van lassen wordt het niet veel steviger ws. Dus wordt een nieuw blokje, HELAAS :| :| Moet ik die ook weer (laten) tunen en dergelijk, duur geintje..

En het leukste is nog dat we niet weten hoe het komt. |(
 
Flink balen man :X

Ik heb ook een scheurtje van 1 cm in me carter en dat met een 2fast cillinder, en het scheurt niet verder. En dan heb jij dit, zomaar zonder reden :rolleyes:

Beetje pech denks, maar komt vast wel weer goed -:-
 
nee Erwin dit kun je niet menen..iemand hem stiekem op de grond laten donderen? of iets erop gevallen...klote man :(
 
k vind het ook echt kloten voor je, snap het ook niet echt hoe zo iets is kunne gebeuren.
hopelijk vind je snel een nieuw goed blokje
 
Geen idee hoe het komt, Luuk weet van niks :), dus neem em ook niks kwalijk.

Maare ik ga gewoon weer kijken voor een Mina SD LC blokje :p. EN ja ik blijf SD rijden :*
 
zonde Erwin
had ik ook wel es last van, denk je dat eindelijk alles goed gaat, stuit je op zo iets

ik had het zelfde met mn scheve frame

succes
 
Iedereen heeft wel is een tegenslag of tegenslagen met zn project :rolleyes:
Door wie was t carter getuned dan? iig suc6 met zoeken van een nieuw cartertje

Spreek je @ SMP

Gr.Enzo
 
MIjn vorige blokje is door 3BR getuned (max). Maarja daar heb ik nu niks meer aan. HELAAS///


Maar een ander SD blokje is al geregeld :), morgen ga ik alles naar TJ- Tuning brengen :) voor max tuning..

Dan kan ik em nog net opbouwen de week voor SMP hoop ik :p, en dan zal die er staan })
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top