SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Ik weet wel wie jij was Mocro :*, jij wilde zonodig op mijn phantom een foto hebben, zodat je kon showen denks :*.

Btw, altijd jij weer he Izi :P, offtopic Champion..

@ Plant, lijntje niet strak......, Vond hem juist wel mooi :#

Zéér bruut ding, maar heb je scoot al in Best gezien (die Belgische meeting), toen kon je je stuur niet draaien omdat je clamp te laag stond.

Echt te vet ding, mooie grafiek geplaatst, maar zit meer potentieel in denk ik, dus op naar de 22(+) :p

Nice je gemeet te hebben bij EPC.

Ik weet wel wie jij was Mocro :*, jij wilde zonodig op mijn phantom een foto hebben, zodat je kon showen denks :*.

Btw, altijd jij weer he Izi :P, offtopic Champion..

@ Plant, lijntje niet strak......, Vond hem juist wel mooi :#

Haha ik volg je project page al en tijdje en ik vind het gewoon een vet ding vooral omdat k ook phantom heb en mooie phantom's zijn zeldzaam.
maarjah iwanneer komt je ABT pijp en wanneer word die afgesteld sorrie ben nieuwsgierig? Iig succes. :)

Die komt wel voor het seizoen begint hoor ;), net zoals mijn nrg velgen. Daar moet ook nog et 1 en ander aan gebeuren. Ben binnenkort velgloos.

Ben sinds zondag velgloos, Nrg velgen zijn klaar van coater en daar moet nu et een en ander verder aan gaan gebeuren. Alleen heb ik geen idee wat voor bandjes ik moet gaan kopen :X, iemand ideeën?? (geen slicks)

Heb van de week voor de gein ook ff een canvas doekje besteld met ene foto van mijn scooter :P, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Voorderest weinig updates, hoop iig dat ik alles voor maart netjes kan hebben zodat ik kan beginnen met afstellen en dergelijk.

Nickname changed btw :P

Evo N22... absolute aanrader. Ik ga er iig. dit seizoen mee gummen, en de afgelopen 2 seizoenen ook gedaan. ben er echt tevreden over :)

Erwin aan de NOS/NX ? LMFD, spreek je wel even op msn erover.
Is goed ;)

nee toch he:+
-:-
gewoon 2x ml50:W
volgens mij zijn er wel wat betere toch, weet alleen niet welke. Onder mijn straatSR heb ik een tijd dunlops gehad, die plakten echt goed, weet alleen niet welke dat waren helaas.
Erwin de postlover .

2 x kenda .
Zeker te weten :~, haha, nee ik weet gewoon echt niet welke bandjes ik moet kopen. En wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden he :#

Status
Not open for further replies.
Back