Ik vind die KRD pijp ook niet geweldig eruit zien, maar dat geeft niet. Er komt toch een brute ABT07 pijp op+ralf+
Moest de demper nou naar achteren of toch niet ? ...... of toch wel? +pippi+
Vind die krd maar een beetje een vage uitlaat, en over prestaties denk dat de C21 wel beter doet op die speed dan die KRD.
Mja het ABT pijpje zal ook cker mooi staan en vermogen leveren!
Vind die krd maar een beetje een vage uitlaat, en over prestaties denk dat de C21 wel beter doet op die speed dan die KRD.
Ik vind die KRD pijp ook niet geweldig eruit zien, maar dat geeft niet. Er komt toch een brute ABT07 pijp op+ralf+
Moest de demper nou naar achteren of toch niet ? ...... of toch wel? +pippi+
Ja, die kundo presteerde echt al boven verwachting enne hij doet zeker niet onder tegenover de C21.Dit slaat als een pik op een drumstel. Zonder afstellen heeft deze pijp al bewezen dat ze potentie heeft om met de toppers mee te kunnen doen.
Zonder andere testresultaten (dit is het eerste wat je hoort over de nieuwe KRD uitlaat) denk jij al dat de c21 het beter doet. Beetje een vooroordeel.
Het staat nergens naar onder de scooter van Erwin maarja, dat is bijzaak +pippi+
Gefeliciteerd met de score Erwin! De 22+ zit er vast ook nog wel in. :W
Nee, mocht em niet hebben. Mocht em lenen van ze .
En ik ga pas echt afstellen als ik mijn nieuwe uitlaat heb.
zeer vet!! lijkt net of je bij de 1e grafiek NX of zo gebruikt, de lijn stijgt plots heftiger. moet je miss ons iets vertellen????