SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Ik vind die KRD pijp ook niet geweldig eruit zien, maar dat geeft niet. Er komt toch een brute ABT07 pijp op+ralf+

Moest de demper nou naar achteren of toch niet ? ...... of toch wel? :P +pippi+

Vind die krd maar een beetje een vage uitlaat, en over prestaties denk dat de C21 wel beter doet op die speed dan die KRD.

Mja het ABT pijpje zal ook cker mooi staan en vermogen leveren!

Vind die krd maar een beetje een vage uitlaat, en over prestaties denk dat de C21 wel beter doet op die speed dan die KRD.

Mja het ABT pijpje zal ook cker mooi staan en vermogen leveren!

Beetje kort door de bocht, ze gooien die pijp er gewoon op, en er komt 20+ uit, zonder ook maar iets aan te passen. nou dan mag je er toch wel van uitgaan dat er potentie inzit lijkt me. ikzelf vind hem niet lelijk ofzo.

Daarintegen is een op maat gemaakte pijp altijd chill natuurlijk. en vooral die abt pijpjes zijn niet mis.

Nette score hoor erwin. mooi begin van 2007. en nu richting de 22

Dit slaat als een pik op een drumstel. Zonder afstellen heeft deze pijp al bewezen dat ze potentie heeft om met de toppers mee te kunnen doen.
Zonder andere testresultaten (dit is het eerste wat je hoort over de nieuwe KRD uitlaat) denk jij al dat de c21 het beter doet. Beetje een vooroordeel.

Het staat nergens naar onder de scooter van Erwin maarja, dat is bijzaak +pippi+
Gefeliciteerd met de score Erwin! De 22+ zit er vast ook nog wel in. :W

Ik vind die KRD pijp ook niet geweldig eruit zien, maar dat geeft niet. Er komt toch een brute ABT07 pijp op+ralf+

Moest de demper nou naar achteren of toch niet ? ...... of toch wel? :P +pippi+

Ik sprak erwin en hij wilde hem graag naar boven ... moet ook lukken toch?:+

Dit slaat als een pik op een drumstel. Zonder afstellen heeft deze pijp al bewezen dat ze potentie heeft om met de toppers mee te kunnen doen.
Zonder andere testresultaten (dit is het eerste wat je hoort over de nieuwe KRD uitlaat) denk jij al dat de c21 het beter doet. Beetje een vooroordeel.

Het staat nergens naar onder de scooter van Erwin maarja, dat is bijzaak +pippi+
Gefeliciteerd met de score Erwin! De 22+ zit er vast ook nog wel in. :W
Ja, die kundo presteerde echt al boven verwachting enne hij doet zeker niet onder tegenover de C21.

Enne dat geloof ik zeker dat de 22+ erin zit.

@ de rest, Thanx voor de reacties.

Hierbij de grafiekjes van EPC:

attachment.php

attachment.php

Laatste grafiek is van de nieuwe kundo:
attachment.php

Er valt nog veel te verbeteren zo te zien, de grafieken zijn alles behalve mooi :P

Attachments

• 14.jpg
    14.jpg
    31.4 KB · Views: 490
  • 24.jpg
    24.jpg
    30.6 KB · Views: 497
  • 58.jpg
    58.jpg
    30.6 KB · Views: 486
Amai zo een vermogen en zo een maanlandschap die grafieken :P. Wat spelen met rollen en dan rolt er wel een lekker vermogen uit ;).

Heb je die KRD nu gekregen of enkel mogen lenen :P

Nog veel succes

Nee, mocht em niet hebben. Mocht em lenen van ze :).

En ik ga pas echt afstellen als ik mijn nieuwe uitlaat heb.

zeer vet!! lijkt net of je bij de 1e grafiek NX of zo gebruikt, de lijn stijgt plots heftiger. moet je miss ons iets vertellen????

Haha fles das een goeie, iig Ik vind de krd uitlaat wel zijn charmes hebben het is weer eens iets anders was nice je gemeet te hebben succes verder nog met je phantom die 21 komt zeker eraan hopelijk ook de 22 gr die kleine je weet wel. :P :)

Status
Not open for further replies.
Back