SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Netjes Erwin :) ik was het ook ooit van plan onder de Firefox.
Ik had eigenlijk wel een photoshop verwacht met hoe het ongeveer eruit zou zien ;).
Blijven ze zo,of gaat erwin op de cnc tour?

Sven

Ik vond ook dat het weer is wat origineels was, Ik laat niks cncen, dat vertrouw ik voor geen meter. gewoon randje afdraaien en adaptertje laten fixen door HGS.

Bedankt voor alle reacties :). Hoop snel weer met een update te komen.

Gaat lekker daaro in Dort zeg.
Allebei de setjes velgen zijn en worden gewoon vet ;)

Ik zie je Vrijdag Hoi :*

zie hem nu pas voor het 1st in deze staat!

ziet er allemaal heel netjes en vet uit;)

grtz

Thnx :).

Ff klein updateje dan maar:
Velgen gaan momenteel richting de coater voor een laagje matzwart.
Voor de rest ga ik maar is een spuiter zoeken voor mijn onderkap. en proberen mijn frame ook even netjes zwart weer te maken ipv zilver.

Waarom niet meteen frame ook laten coaten?

Nrg velgen zijn tof 8). Nu maar hopen dat het niet meteen een hype wordt.

Als je weet wat voor werk/geld het kost om die velgen aan te passen zal die hype ws wel meevallen.

Frame kan ik ook nog wel naar de coater trappen, zie ik wel weer als er weer wat geld over is.

Wordt aan gewerkt :)

Op de weg heeft die nog niet met deze kapjes gereden idd.

Omdat je vlgs mij best al wel een tijdje bezig bent om dat ding "rijdend" te krijgen??

Ziet er voor de rest goed, daar niet van, maar ben wel eens benieuwd hoe het rijdt.

Twas eerst een ssr promo scoot :P die hoeven nu eenmaal niet te rijden :) jk erwin, heb t volste vertrouwen erin... je hebt immers nu goed spul in huis :W

Omdat je vlgs mij best al wel een tijdje bezig bent om dat ding "rijdend" te krijgen??

Ziet er voor de rest goed, daar niet van, maar ben wel eens benieuwd hoe het rijdt.

Het "beestje" heeft ooit gereden,paar jaar terug,toen nog met een Team cilinder,waren geloof ik foto's van in 1 van zijn 10000 topics(sorry erwin :*)

Status
Not open for further replies.
Back