SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin.. sorry,maar ik vind het er niet bij passen,oogt een beetje "beun" op het strakke uiterlijk van "het spookje",wel leuke plannen met die onderkap,en een underseat moet! +ralf+ :*

Sven

Erwin.. sorry,maar ik vind het er niet bij passen,oogt een beetje "beun" op het strakke uiterlijk van "het spookje",wel leuke plannen met die onderkap,en een underseat moet! +ralf+ :*

Sven

Mja, heb toch nog 2e set en zelf kan ik er ook niet echt aan wenne :D. was al een idee van een tijdje terug. Misschien probeer ik nu met polyester er een plat stuk in te maken, das misschien wel vet.

Ziet d'r netjes uit!! Maarre... dat gaas kun je toch gewoon met een lijmpistool vastlijme?? Heb ik tenminste ook gedaan en blijft prima zitte ;)

Nohhh :o kon je niet ff zeggen dat je in mijn regio-dome" was :P
mja goed ziet er grappig uit en zal hoogst w.s beter worden dan die onderkuip die er nu opzit.
En Erwin let er nu dan wel op dat je de stickers lager plaatst "scootertuning.net" op je onderkuip.
Ben benieuwd en ehh wnr krijg ik me koppsleutel terug :?

:*

Nohhh :o kon je niet ff zeggen dat je in mijn regio-dome" was :P
mja goed ziet er grappig uit en zal hoogst w.s beter worden dan die onderkuip die er nu opzit.
En Erwin let er nu dan wel op dat je de stickers lager plaatst "scootertuning.net" op je onderkuip.
Ben benieuwd en ehh wnr krijg ik me koppsleutel terug :?

:*

Kom maar halen :)

@ de anderen. gaas gaat wel lukken.

Zal ik binnenkappen en velgen glans zwart laten spuiten? of zal ik alles mat zwart laten spuiten?

Het wordt dus overduidelijk matzwart, dan schop ik volgende maand mijn velgen wel naar de coater. is nu allemaal gespoten en niet echt geweldig van dichtbij. Afdraaien is daarna helaas geen optie, achtervelg heeft heel klein bobbeltje waardoor die dan te dun wordt op die plek bij het afdraaien.

Jij laat dit afhangen van mensen op et forum , die kleur . Kom op Erwin , dit is jouw scooter , niet die van hun .

Idd underseat moet. Heb het zelf ook gemaakt en ut ziek echt vet uit je moet alleen het kapje zien te slopen wat vast zit gesmolten of hoe het ook zit. als je me je email adres stuurt via pm kan ik je laten zien hoe uitziet dan ben je zeker verkocht.mzzll en suc6 nog.

Status
Not open for further replies.
Back