This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
SSR Izimo said:
Ik ben blij dat je het blokje hebt.. en ik zei je al dattie heel smerig was ...

Na 1 bus remmenreiniger ziet het er al beter uit, maar laat em toch maar even netjes stralen.

@ de rest.. Thnx voor de reacties en nu moet het toch echt een keer goed gaan komen.

Post vanavond wel ff nutteloze foto's vna blokje enzo.

He erwin, ziet er goed uit eeh die phantom. volgend jaar ook SBO eeh, doen we even sprintje ooh

ik spreek je,

Gr Bas (broertje van Frank)

BojT said:
Wat heb je er aan als het klaar is?

Dat is 1 ding wat zeker is Boj, Rijden kan alleen maar op meetings, ben er liever mee bezig hoor.

Als die af is krijgt die een mooi plekje in garage voor meetings en dan komt er een monstertje naast te staan (gsx-r750 ws). Maar dat zal nog heeeeel lang duren.

Btw, bedankt allemaal voor de reacties :*

Sneaky denk jij dat ik aan het beunen ben,net als ik zei op msn.. maar toch nog ff een reactie droppen bij die lange he 8P
Erwin het "spookje" vind ik kwa uiterlijk al af,maak het innerlijk minstens zo vers +ralf+

spreek je,

Sven

Erwin, swa, ziet er allemaal super uit he, we gaan even sprinten op sbo 07 wie er nou wie onwt he,

van mij heb je btw 5 sterren , want dat is die dubbel en dwars waard :W

ik spreek je,

Groetjes bas

Zo, weer ff klein updateje dan maar.

Gister wat spulletjes besteld bij euroscooters, vandaag al binnen :W.

- Stage 6 V-force 3 membraan
- Stage 6 Rempotdekseltje
- Balhoofdlagerset buzetti
- Power one gelaccu

Volgende week krijg ik mijn gestraalde en gekotterde blok terug en daarna gaat er nog het een en ander aan gebeuren. Hoop zo spoedig mogelijk een update te hebben.

Schiet lekker op ineens man ... voor jouw doen ... haha grapje.

Klinkt allemaal wel vetjes. We trekken nog wel een sprintje IOiiiii

Status
Not open for further replies.