SSR 2f4r NX spirox

die velg lijkt nu verneukt omdat ik er weer eens met mijn o zo schone vingertjes aan heb gezeten. ff oppoetsen en het is weer mooi.



morgen gaat ie onder het frame, en dan alles netjes opbouwen,incl kappen(ongespoten) en nx.







dat denk ik nog niet, heb namelijk nog geen voorband, die licht nog bij epc 8P


Als je morge wil rijden bel me dan maar ff, je kunt anders wel ff mijn voorvelg lenen;)
Hoor het nog wel van je.
Grtz Ivo.
 
die velg lijkt nu verneukt omdat ik er weer eens met mijn o zo schone vingertjes aan heb gezeten. ff oppoetsen en het is weer mooi.



morgen gaat ie onder het frame, en dan alles netjes opbouwen,incl kappen(ongespoten) en nx.







dat denk ik nog niet, heb namelijk nog geen voorband, die licht nog bij epc 8P


Wil je velgje met band van mij lenen:P kun je er 1tje uitzoeke van de 100 velgen die ik hier heb:D.. binnekort ook uns op sf marktplaats gooie:P

Maaruh, ik kom morge ook wel ff checke als je eraan bezig bent, ennuuh, nog bedankt voor men binnedraaier af te stelle;) BEN JE EEUWIG DANKBAAR:P whahaha..

Greetz
 
update;

vandaag ff met ivo naar epc gegaan en het volgende gehaald:

- nieuwe swalbe raceman voorband 130-60-13
- varioblokkeersleutel mina
- koso 32mm ;)
- stage 6 kelkje

meteen in de kelk de nx nozzel gemonteerd en staat super. morgen nog ff spruitstukje berwerken en het zooitje kan op het blok.

morgen ook meer foto's
 
De fogger in de kelk? Why? je blijft ook maar kopen, boeken met dat ding!

omdat ik dan eerst safe kan testen, mocht het setje door blijven lopen gooi ik gasschuif dicht en klaar+ een kelk met gat is minder erg als dat er in de carb of spruit zit. is toch iets goedkoper.
en dan nog dat ik het niet echt een chill idee vind dat me membraamklepjes sneller kunne bevriezen, met gevolgen van dien. mocht jij hier anders over denken laat maar horen!

ciao
 
als je gasschuif nog niet bevroren is... dat is weer een probleem als je hem voor de gasschuif plaatst. ik zou hem net achter je gasschuif in je carb doen.
 
daar zit zeker ook wat in, maar als je vol gas rijd zit je gasschuif helemaal boven in en zal het nouwelijs aanraking komen met de nx dan dat je met half gas gaat rijden. maar goed, we zien wel, kan nog altijd veranderen, eerst dit maar eens testen.
 
daar zit zeker ook wat in, maar als je vol gas rijd zit je gasschuif helemaal boven in en zal het nouwelijs aanraking komen met de nx dan dat je met half gas gaat rijden. maar goed, we zien wel, kan nog altijd veranderen, eerst dit maar eens testen.

Er is een topic over lachgas. ik zou daar eens kijken. de meningen zijn idd erg verdeelt over voor of na de gasschuif.

Ik zou persoonlijk kiezen voor ervoor. puur om het blijven hangen te voorkomen...

Als je nos gebruikt is dat toch bij volgas (lijkt mij) dus de kans dat de gasschuif dan bevriest is erg klein volgens mij. en als je hem dicht heb en je gebruikt perongeluk nos. is er niks aan de hand...
 
ik weet dat er een topic over is, en dat heb ik ook al een paar x door gelezen, zo houd iedereen er zo z'n eigen theorie op na. en zo doende doe ik het op de manier die jij dus net netjes uitlecht.

genoeg over nx shizzle. strax ff carbje monteren en kijken of ie aan wild gaan
 
klein updatje , goed en slecht nieuws,

goede neiuws;
het beestje loopt weer. en met veel vermogen en snelle gasreactie.

slechte nieuws;
het was in 1x zo veel vermogen dat hij onder me van daan schoot op het achterwiel ik half er achteraan sleurde omdat ik niet los wou laten en de kill niet los wilde gaan, vervolgens op me zij ben gevallen met de scoot boven op me met een groot achterwiel dat flink doordraaide en scooter flinke toeren beukte.:s
na dat ik de scoot uit had gekregen ff de schade bekene, gelukkig alleen wat lichte opp krasjes bij de uitlaat en demper en de voetenplak is heel lichtjes bekrast. ik heb dus me scoot gelukkig goed opgevangen.

zelf een buld op me scheen en me broek is gescheurd.

kort om; het knalt;)
 
Last edited:
Je moet natuurlijk ook niet direct vol-gas geven. :+ Gelukkig liep het nog goed af, had veel erger kunnen zijn. (Tip: Nieuwe kill-switch kopen? :* Een tientje om eventueel honderden te besparen...)
 
Je moet natuurlijk ook niet direct vol-gas geven. :+ Gelukkig liep het nog goed af, had veel erger kunnen zijn. (Tip: Nieuwe kill-switch kopen? :* Een tientje om eventueel honderden te besparen...)

het kwam omdat ie niet wou starten en met beetje as geven wilde die wel en ja, zat zo plots met vol gas 8P
kill switch komt zeker een vervanger voor.
 
Luuk luuk luuk toch :P

Ben je niet in de ardennen aan het stunten doe je het thuis :W

Kom binnekort nog wel een keer tjekke!

Gr

stunten op een 100m hoge richel is minder gevaarlijk als een scooter starten

is goed, wil hem zaterdag volledig goed lopend hebben, dus dan moet alles goed zitten incl alles gebrogd.
 
Back
Top