Zomaar heb je mijn ophanging verkracht
Ziet er goed uit man :*
Carbu loopt wrs net niet over. Pas wel op met die ophanging dat je geen duik krijgt in de expansie want die zit erggg dicht bij de ophanging geduuwd of zo lijkt het tg op de foto's :+
Carbu loopt wrs net niet over. Pas wel op met die ophanging dat je geen duik krijgt in de expansie want die zit erggg dicht bij de ophanging geduuwd of zo lijkt het tg op de foto's :+
jawelLuuk, staat een PVL digitaal trouwens niet een stuk mooier @ blokje 8) ?!
Hint hint :#:#
@ IEDEREEN; thanx voor de porsitive reacties!!!
op de foto zie je indd dat de ophangbeugel tegen de pijp aan komt, dit komt zoals luc al zij, doordat hij ff voor de foto's op de uit leunt. maar als hij spannings vrij hangt scheet het weer 1cm.
zou namelijk helemaal gek worden als me er een deukje in komt, dat ziet al zo vreselijk beun uit.
@ luc, zaterdag sleutelen bij mij?? fix ik wel ff wat Jupi's
@ IEDEREEN; thanx voor de porsitive reacties!!!
op de foto zie je indd dat de ophangbeugel tegen de pijp aan komt, dit komt zoals luc al zij, doordat hij ff voor de foto's op de uit leunt. maar als hij spannings vrij hangt scheet het weer 1cm.
zou namelijk helemaal gek worden als me er een deukje in komt, dat ziet al zo vreselijk beun uit.
@ luc, zaterdag sleutelen bij mij?? fix ik wel ff wat Jupi's
luuk blokje ziet er echt geil uit,
wanneer denk je dat je hem aan het lope hebt ?
spreek je nog ens
ciao
btw, thanx voor het meebeunen aan me blokje
Alst goed is loopt ie zaterdag weer
jippieej,
zondag dan ff industrieterrein onveilig maken
mss ook met mijne
mijn dpr zat 0.5 cm van de ophanging en toch zit er nog een deukje inmaar maakt toch niks uit voor prestaties. erg vers blokje, alleen lijkt je velg iets minder mooi gepolijst op de foto...
luuk blokje ziet er echt geil uit,
wanneer denk je dat je hem aan het lope hebt ?
spreek je nog ens
ciao
btw, thanx voor het meebeunen aan me blokje
Alst goed is loopt ie zaterdag weer
jippieej,
zondag dan ff industrieterrein onveilig maken
mss ook met mijne