This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR 2f4r NX spirox

Carbu loopt wrs net niet over. Pas wel op met die ophanging dat je geen duik krijgt in de expansie want die zit erggg dicht bij de ophanging geduuwd of zo lijkt het tg op de foto's :+

Carbu loopt wrs net niet over. Pas wel op met die ophanging dat je geen duik krijgt in de expansie want die zit erggg dicht bij de ophanging geduuwd of zo lijkt het tg op de foto's :+

Ach als daar een klein deukje in komt merk je dat niet.

Vet blokje hoor. hoop voor je dat dat goed gaat met de carb zo.

De ophanging is geen probleem, de uitlaat zit er op de foto's alleen zo kortop omdat het blok op de bocht van de uitlaat leunde.. Komt goed dus

@ IEDEREEN; thanx voor de porsitive reacties!!!

op de foto zie je indd dat de ophangbeugel tegen de pijp aan komt, dit komt zoals luc al zij, doordat hij ff voor de foto's op de uit leunt. maar als hij spannings vrij hangt scheet het weer 1cm.
zou namelijk helemaal gek worden als me er een deukje in komt, dat ziet al zo vreselijk beun uit.

@ luc, zaterdag sleutelen bij mij?? fix ik wel ff wat Jupi's

Isgoed Kan ik jou ook eens wat leren (borgen)

mijn dpr zat 0.5 cm van de ophanging en toch zit er nog een deukje in maar maakt toch niks uit voor prestaties. erg vers blokje, alleen lijkt je velg iets minder mooi gepolijst op de foto...

Carb gaat wel goedkomen hoor.

K rij ook al bijna 1 seizoen met dit soort inlaat.
Geen problemen. En moet zeggen, het gaf tog wat winst op de bank.

Zie je volgend jaar wel ergens

luuk blokje ziet er echt geil uit,
wanneer denk je dat je hem aan het lope hebt ?

spreek je nog ens
ciao

btw, thanx voor het meebeunen aan me blokje

mijn dpr zat 0.5 cm van de ophanging en toch zit er nog een deukje in maar maakt toch niks uit voor prestaties. erg vers blokje, alleen lijkt je velg iets minder mooi gepolijst op de foto...

die velg lijkt nu verneukt omdat ik er weer eens met mijn o zo schone vingertjes aan heb gezeten. ff oppoetsen en het is weer mooi.

luuk blokje ziet er echt geil uit,
wanneer denk je dat je hem aan het lope hebt ?

spreek je nog ens
ciao

btw, thanx voor het meebeunen aan me blokje

morgen gaat ie onder het frame, en dan alles netjes opbouwen,incl kappen(ongespoten) en nx.

Alst goed is loopt ie zaterdag weer

jippieej,

zondag dan ff industrieterrein onveilig maken
mss ook met mijne

dat denk ik nog niet, heb namelijk nog geen voorband, die licht nog bij epc 8P