This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SSR 2f4r NX spirox

Zo heel lang vind ik hem niet, maar hoezo geen aerox voorvelgje?
Dat zie ik namelijk nergens staan .
Hoezo 2 accu's? NX / Waterpomp kan toch gewoon op 1 accu.

Igg vind ik hem wel vet! Ben benieuwd als die af is

een rox voorvelgje ziet op zich wel mooi uit ja. had ik eerst, miss weer terug gaan.

en 2 accu's indd 1 voor pomp en 1 voor nx, tijdje geleden raden ze het me aan, weet alleen niet meer wie waar en waarom, dacht dat het met storingen te maken had. en zo gaat het nu ook wel.

Lol dat is gelul man, je hoeft alleen de + en de - van beiden erop te zetten.
Beetje nutteloos gewicht wat er nu opzit...

Hoezo miss velgje weer terug, dan zit er toch meer eenheid in het geheel ivm dat het nu verbroken word .

Die achterband is ook nutteloos gewicht dus die extra accu zal het ook wel niet maken
indd wallie
als het om gewicht ging had ik nog wel wat andere dingen weg gelaten, zoals veersysteem, plamuur, kappen, schijfrem, remklauwen, achterband enz enz. ik wil het gewoon sprinten op een mooie "custom"scooter.

Accubakje ziet er strak uit leuk in elkaar geflanst

ik hoop dat bij jou gegflanst positief bedoeld is?

nog een foto gekregen van tijdens het sprinten paar weekjes terug, rest moet nog komen.

[IR]http://i8.tinypic.com/6om6nwo.jpg[/IR]

update!

heb gisteren dan eindelijk me lak besteld voor te spuiten/airbrushen. hopelijk word hij dan ook snel mooi gespoten, kleurencombi en uiterlijk blijven nog ff stil.

ook heb ik vandaag nog een nieuwe onderkuip gehaald bij epc samen met wat klein grut zoals gaas en schakelaartjes.
ener komt nog een nieuwe bcd onder spoiler op.

ciaow

Die Luuk, opeens in de stroomversnelling net als met raften ofzo, je neemt je werk ook altijd mee naar huis he :+

gisteren met ivo weer leuk dagje gebeunt aan de scoots, hij aan de zijne en ik aan de mijne. wat gedaan:
- bcd achterkapje geplamuurt
- slider voorvelg geruild tegen aerox voor velg.
- blokje weer mooi gepolijst/opgepoetst.
- recht stuur gemonteerd

dat was hem dan weer, komende week meer.