SR50 dip van 30 tot 55km/u

Status
Not open for further replies.
ik heb het juist van de 0 naar de 30 trekt hij heel slecht en houd in stationair en boven de 30 geen problemen. heb er net nieuwe rollen in gezet een nieuwe riem en een nieuwe zuiger dus wat kan dat nog zijn
 
Ik heb nu net, (nadat ie uitgevallen is) ontdekt dat als ik 49 rij, met volgas dus, en dan het gas heel iets terugdraai, dat ie ineens erover heen gaat...
????????????????????

Ohja heb nu de rollen gemixt met 3 origineel (6.5) en 3 malossi 4.8...
 
Sebmul maak aub je eigen topic aan voor je eigen vragen.

Aaprilia, dat klinkt dan alsof je carb ook niet helemaal lekker is afgesteld. Hoe is de kleur van je bougie, als je een stuk (met warme scooter) volgas hebt gereden en heb dan uitzet en direct de bougie eruit draait en bekijkt? (Pas even op dat alles gloeiend heet is op dat moment)

Als die gewoon mooi caramelbruin is dan zou ik voor een gele drukveer gaan en dan opnieuw de rollen afstellen. Hij moet van 0 tot 40 a 50 km/u met 1 toerental doortrekken, en daarna mag die iets in toeren stijgen, zonder eerst in toeren te dalen. Dan heb je het goed afgesteld. Wat hij van 0-20 ongeveer doet is het minst belangrijk, want dat los je pas als laatste op, met de trekvertjes, over het algemeen genomen.

Als hij niet mooi caramelbruin is, zal je mogelijk een wat grotere of juist wat kleinere sproeier moeten plaatsen afhankelijk vd kleur.
 
Sebmul maak aub je eigen topic aan voor je eigen vragen.

Aaprilia, dat klinkt dan alsof je carb ook niet helemaal lekker is afgesteld. Hoe is de kleur van je bougie, als je een stuk (met warme scooter) volgas hebt gereden en heb dan uitzet en direct de bougie eruit draait en bekijkt? (Pas even op dat alles gloeiend heet is op dat moment)

Als die gewoon mooi caramelbruin is dan zou ik voor een gele drukveer gaan en dan opnieuw de rollen afstellen. Hij moet van 0 tot 40 a 50 km/u met 1 toerental doortrekken, en daarna mag die iets in toeren stijgen, zonder eerst in toeren te dalen. Dan heb je het goed afgesteld. Wat hij van 0-20 ongeveer doet is het minst belangrijk, want dat los je pas als laatste op, met de trekvertjes, over het algemeen genomen.

Als hij niet mooi caramelbruin is, zal je mogelijk een wat grotere of juist wat kleinere sproeier moeten plaatsen afhankelijk vd kleur.


Hey, bedankt voor de reactie, dit ben ik dus vergeten, heb overal nagekeken behalve na de bougie als ie warm is, ik ga het gelijk even doen. Thanks,

mvg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top