Aprillia sr50 lc opvoeren

Siebe v

New Member
Hallo iedereen ik heb een aprillia sr50 uit 2005

en ik wil em graag opvoeren hij loopt nu al 75 top maar wil dat ie ongeveer 100-120 loopt

wat voor spullen zou ik hier dan het best voor kunnen halen

cilinder cabrateur trekveren etc
 
Advertisement - register to remove this

Ahh dan wil k wel helpen.
Zou ik je setup mogen weten?
Wat bedoel je daar precies mee heb nog niet zo lang een scooter dus heb er echt 0 verstand van
Post automatically merged:

Weet je welk blok je eronder hebt?
Het is een Aprillia sr50 lc dus volgens mij is dat toch met Piago of met minereli
Post automatically merged:

Weet je welk blok je eronder hebt?
Waar kan ik dat aan zien
 
Wat bedoel je daar precies mee heb nog niet zo lang een scooter dus heb er echt 0 verstand van
Post automatically merged:


Het is een Aprillia sr50 lc dus volgens mij is dat toch met Piago of met minereli
Post automatically merged:


Waar kan ik dat aan zien
Als je nog niet zoveel van Scooters afweet zou ik niet gaan beginnen aan zulke snelheden. Dat zou kunnen met een 70 cc maar daar moet je goed voor kunnen afstellen. Ik zou het gewoon zo laten en eerst ervaring opbouwen door bijv youtube te kijken.
 
Als je nog niet zoveel van Scooters afweet zou ik niet gaan beginnen aan zulke snelheden. Dat zou kunnen met een 70 cc maar daar moet je goed voor kunnen afstellen. Ik zou het gewoon zo laten en eerst ervaring opbouwen door bijv youtube te kijken.
Ja maar rijervaring heb ik wel genoeg en ik ga het doen met iemand die er wel veel verstand van af heeft maar wil al beetje weten wat ik moet hebben en hoeveel dat gaat kosten
 
Ja maar rijervaring heb ik wel genoeg en ik ga het doen met iemand die er wel veel verstand van af heeft maar wil al beetje weten wat ik moet hebben en hoeveel dat gaat kosten
Ik bedoelde ook niet rijervaring. Maar sleutelervaring.
Ligt er aan wat je budget is
Met 100 euro ga je niet ver komen.
Ga uit van 500 ofz
Goede uitlaat kost al gouw 200 euro dan ook nog cilinder. Koppeling vario alles moet anders. En vergeet niet sterkere krukas.
 
Ik bedoelde ook niet rijervaring. Maar sleutelervaring.
Ligt er aan wat je budget is
Met 100 euro ga je niet ver komen.
Ga uit van 500 ofz
Goede uitlaat kost al gouw 200 euro dan ook nog cilinder. Koppeling vario alles moet anders. En vergeet niet sterkere krukas.
Die prijs valt nog wel te doen maar ik ga het ook niet zelf doen ik ga helpen onder toezicht van mijn broer die al aan genoeg scooters heeft gesleuteld maar ik wou er zelf al wat vanaf weten wat voor onderdelen enzo
 
Die prijs valt nog wel te doen maar ik ga het ook niet zelf doen ik ga helpen onder toezicht van mijn broer die al aan genoeg scooters heeft gesleuteld maar ik wou er zelf al wat vanaf weten wat voor onderdelen enzo
K zou voor polini malossi stage 6 gaan
Top performance
 
Wat bedoel je daar precies mee heb nog niet zo lang een scooter dus heb er echt 0 verstand van
Post automatically merged:


Het is een Aprillia sr50 lc dus volgens mij is dat toch met Piago of met minereli
Post automatically merged:


Waar kan ik dat aan zien
Stuur even een fotoje van de zijkant dan zien we het zo
 
Zo duidelijk of moet ik effe een duidelijke foto maken van de zijkant want dit zijn foto’s die ik nog heb
Stuur even een fotoje van de zijkant dan zien we het zo
Post automatically merged:

Zo duidelijk of moet ik effe een duidelijke foto maken van de zijkant want dit zijn foto’s die ik nog heb
 

Attachments

  • FE1B3E1F-60DB-4FE4-BB21-DC4A74D21978.png
    FE1B3E1F-60DB-4FE4-BB21-DC4A74D21978.png
    325.9 KB · Views: 11
  • 0F8A6A29-8D66-4832-9300-A58346142F8D.png
    0F8A6A29-8D66-4832-9300-A58346142F8D.png
    818.6 KB · Views: 11
  • 0682150D-AEEB-4665-B44C-D2530196A00F.png
    0682150D-AEEB-4665-B44C-D2530196A00F.png
    325.9 KB · Views: 10
  • 0EBFC1FE-1FBF-477C-BA38-7F484C2437E3.png
    0EBFC1FE-1FBF-477C-BA38-7F484C2437E3.png
    549.1 KB · Views: 11
  • image.jpg
    image.jpg
    189.5 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    164.2 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    185.9 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    116.9 KB · Views: 10
2005 sr minarelli bestaat niet.. Dat ding is veel ouder dan 2005.. Wat jij doet is de registratie op kenteken over nemen.. Daar staat namelijk allemaal 2005 voor (is voor elke scooter)

Vermoed dat die eerder van 1997 of 1998 is.

En ik snap niet waarom je anno 2022 (wat al een moeilijk tijd is) met WOK ect je scooter wilt gaan opdrijven tot 130km/u.. Als je weet dat je in no-time stil staat aan de zij lijn en de blauwe je komt vertellen dat je niet meer verder mag rijden en je er een dikke WOK erop krijgt..

Zou me zelf al niet eens meer de moeite voor nemen.. Denk dat je al blij mag zijn dat die nou 75 km/u gaat.. Een snelheid wat, als je een beetje bescheiden wilt rijden toch al niet haalt.. (normaal zal je dan eerder rond de 50 a 55km per uur rijden.

Je moet je ook beseffen dat de huidige EURO5 norm scooter amper sneller te krijgen zijn, of je moet er erg veel geld tegen aan gooien om maar 10km/u harder te kunnen.. Dus daarmee wil ik zeggen dat je blij mag zijn dan hij uberhaupt al op dit moment al sneller gaat dan de meeste nieuwere scooters. Je dit dus ook kan verspillen, en straks er niet meer erop mag rijd.. Zo toch erg zonder zijn voor zo`n icoon als scooter?
 
120kmh op de gps is een behoorlijke snelheid. Dat ga je echt niet halen met een budget van 500 euro.
En je bent meteen alles kwijt als je zo snel gaat, verdubbeling snelheid is ook direct rijbewijs kwijt. Nog los dus van de WOK etc.
 
Back
Top