This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

spruitstuk...

jorick

dotcom
zijn er ook andere rechte spruitstukken voor minarelli en piaggio dan die van malossi??? die van malossi vind ik nogal asociaal duur nl.. is waarschijnlijk gewoon een axwin ding in een malossi verpakking
of ALS iemand nog een recht spruitstuk heeft liggen voor mina of piazzio...
 
ja polini

kan je er eerst 3kopen voordat je een goede hebt... toch nog duurder

en in die van malossi staat gewoon malossi gegoten dus axwin is het niet
 
Ik ga binnenkort top70 is-tuned + 19 DO en de rest op men scoot plakken helpt het dan ook als ik een recht spruitstuk neem ??

Wat is het voordeel van zon spruitstuk ?
 
een betere doorstroming van je mengsel van af je carburateur naar je blok

bij een recht spruitstuk is die afstand korter ofzo...als ik het niet mis heb hoor.... en dan is dat beter ofzo....weet niet of het veel scheeld hoor
 
houd er wel rekening mee dat je niet meer met je orginele filter kan rijden.

rijdt je met orgineel filter. Dan lijkt me zo'n rechtspruitstuk totaal overbodig.
 
Zo'n recht spruitstuk is, als je het mij vraagt, alleen leuk als je een vette inlaatconstructie gaat bouwen. Prestaties gaan niet echt merkbaar vooruit en als het je om de pickup (hoe je scoot "op het gas reageert") gaat kan je net zo goed een andere rotor kopen, levert nog veel meer winst op ook!

En als je malossi spruitstuk koopt, koop dan ook meteen een malossi membraan, kan je tenminste het vulstuk gebruik....

[This message has been edited by RMC (edited 15 July 2001).]

[This message has been edited by RMC (edited 15 July 2001).]
 
Wat kan ik dan het beste doen?

1. 19 DO, 19 recht spruitstuk, Malossi powerfilter en een Malossi membraan

2. 19 DO, origineel bewerkt filter, origineel spruitstuk.

Is bij 70cc een ander membraan nodig ?? of andere membraanplaatjes ?? (carbon)

Als ik nu optie 1 doe zal dat veel verschillen wat prestaties betreft vergeleken met nummer 2 ??
 
ik neem altijd carbon kleppen omdat er 1x een stale klep was gebroken en die had bijna mn cilinder gesloopt dat carbon verpulverd gewoon en maakt dan ook geen schade
 

Kan iemand mij hier nog ff mee helpen ??
 
Op origineel spruitstuk past max een 21mm ... is het spruitstuk dan ook 21 ??

Het gaat me er meer om hoeveel zon RECHT spruitstuk helpt als dat nu echt veel helpt doe ik dat.

1. 19DO, 19 recht spruitstuk, Powerfilter, Malossi membraan.

2. 19 DO, Origineel luchtfilter/spruitstuk/membraan.

Als ik nu 1 doe zal dat veel helpen kwa prestaties ?? .. als et nu maar een paar km helpt dan doe ik et niet.
 
Mag ik ff een offtopic newbie vraag stellen?
I hope so....
Wat is juist zo'n 'rotor'? Waar zit ie, wat doet ie, wat is er aan een malossi exemplaar beter?
Thx alvast
 
vind k zo dom van voor zo een kleine vraag een nieuwe topic te maken snappie
1 reply is genoeg om het me uiot te leggen

[This message has been edited by Bob (edited 16 July 2001).]
 
Ik heb sinds vandaag een Malossi 25mm recht spruitstuk en een 21mm carbu en nog wat andere dingen, maar zitten er nog niet op. Dus eerst ook nog een bijv een Malossi membraan erin zetten en dan alles samen monteren.
Koel
Ga ik als ik weer geld heb zo'n Malossi membraan bestellen


Greetz

------------------
Aprilia SR Max Biaggi: Yasuni R, Malossi Multivar, Malossi v-snaar, Malossi Ventilvar, Yamashi 12pen rukas...
 

SvR
 
Originally posted by Hebo_NRG:
houd er wel rekening mee dat je niet meer met je orginele filter kan rijden.

rijdt je met orgineel filter. Dan lijkt me zo'n rechtspruitstuk totaal overbodig.

Waarom kun je dan niet meer met je origineel filter rijden ?? ... er zit toch gewoon zon flexibele slang aan je luchtfilter dan kun je altijd wel bij de carburateur komen.

Correct me if im wrong


Heb namelijk niet zon zin om met een powerfilter te scheuren = veel meer verbruik en veel herrie = politie aanloksysteem
 

Omdat de slang dan te lang wordt (vind ik)..