Originally posted by Runner Rules !!:
Wat kan ik dan het beste doen?
1. 19 DO, 19 recht spruitstuk, Malossi powerfilter en een Malossi membraan
2. 19 DO, origineel bewerkt filter, origineel spruitstuk.
Is bij 70cc een ander membraan nodig ?? of andere membraanplaatjes ?? (carbon)
Als ik nu optie 1 doe zal dat veel verschillen wat prestaties betreft vergeleken met nummer 2 ??
Originally posted by Bob:
Mag ik ff een offtopic newbie vraag stellen?
Originally posted by Runner Rules !!:
Wat kan ik dan het beste doen?
1. 19 DO, 19 recht spruitstuk, Malossi powerfilter en een Malossi membraan
2. 19 DO, origineel bewerkt filter, origineel spruitstuk.
Wou je hier ook een Malossi Membraam bij doen? En wat is de originele maat van een Runner spruitstuk? Als dat kleiner is dan 19mm zou ik een andere nemen duh... Als die bewerkte filter voor genoeg lucht kan zorgen mot je die natuurlijk kiezen boven die pwoerfilter.
Is bij 70cc een ander membraan nodig ?? of andere membraanplaatjes ?? (carbon)
Dat carbonne is alleen voor als ze losgaan dat je niet je hele cilidner naar de klote hebt, zon Membraan is ook its groter dacht ik, iig die van Polini.
Als ik nu optie 1 doe zal dat veel verschillen wat prestaties betreft vergeleken met nummer 2 ??
Ligt dus aan je originele spruitstuk maat.
Originally posted by Hebo_NRG:
houd er wel rekening mee dat je niet meer met je orginele filter kan rijden.
rijdt je met orgineel filter. Dan lijkt me zo'n rechtspruitstuk totaal overbodig.
Originally posted by Runner Rules !!:
Waarom kun je dan niet meer met je origineel filter rijden ?? ... er zit toch gewoon zon flexibele slang aan je luchtfilter dan kun je altijd wel bij de carburateur komen.
Correct me if im wrong
Heb namelijk niet zon zin om met een powerfilter te scheuren = veel meer verbruik en veel herrie = politie aanloksysteem