This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Spruitstuk ophogen.

Idd, dat zal gemaakt moeten worden. Verder kun je die plaatjes die wel @ Koopmans liggen er ook niet voor gebruiken omdat je in het ophoogblok de maat van je spruitstuk/membraan moet aanhouden.
Ik denk niet dat Joost de middelen heeft om het te maken voor je, maar je kan het vragen natuurlijk.

Je bedoeld dat ze gewoon op gemaakt moeten worden zodat ze bij je Membraan/spruitstuk passen?... kan ik membraan en spruitstuk dan niet gewoon meegeven als ik dat wil laten maken?

op mijn project pagina zie je een aluminium blokje voor mn carb wat door koopmans is gefabriceerd. dit is echter wel in combinatie met een aangepast subframe.

Het ging hier juist om de keuze; wel of niet omlassen ...

mja ben dr al uit, ga mn subframe maar laten omlassen , nu nog ff een goede lasser vinden

ik heb bij een racer van de sobw gezien dat ze het subframe eruit hadden gelaten, 2 bouten erdoorheen aan beide kanten en karp naar 8er, tkantel geval, is er ook niet meer, scoot word paar cm korter, en je blok staat schuiner(ophoog id) de buddy bak was verwijderd, en er zat een kart box op... twas een van de fantoms uit de std scooterklasse..

Originally posted by Remon
Ik heb een k-star spruitstuk aangeschaft, hoef je nix verder voor optehogen oid, of aan te passen

plaatje

gaat dit wel goed als het blok gaat kantelen??

Met wat voor filter rijd je trouwens? Want toen ik met zo'n lang krom polini spruitstuk reed op mijn phantom en 24mm pastte er geen normaal filter meer op.

Originally posted by JohanS
gaat dit wel goed als het blok gaat kantelen??

Tuurlijk, dan krijgt de carb alleen maar meer ruimte denks..:? Zodra je je achterveer asociaal gaat ophogen kun je probs krijgen maar ik denk het niet hoor... ik heb hetzelfde spruitstuk, op m'n Phantom.. met een K&N powerfilter, maar die past trouwens niet... moest ervoor in m'n kappen zagen.

Ik snap dit verhaal niet:?... als je alles er tussen uit, en alleen nog maar vast zet kantelt ie toch juist heel ver door..?

Ik bedoel er zitten toch van die hoekjes op je subframe die tegen je gewone frame aankomen als je blok te ver kantelt?.. als je die dan weghaalt, kantelt ie toch extreeem ver door?

Er werd vast bedoeld dat het subframe verwijderd is