Aangeboden Sprintzip & speelzip

Status
Not open for further replies.

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo,

Ivm beeindeging van deze hobby en overstappen naar andere hobby (auto's/motoren) bied ik hierbij mijn 2 zipjes aan.

Sprint zip sp

Nieuwe kappen, afgedraaide velgen, epc style stuur, verlicht sp frame, verlaagde voorvork etc

Setup:
Mhr speed 7T HD tuned
Mhr team krukas
Mhr overrange 06
Primaire & secundaire malossi vertanding rf 8,5
Malossi digitronic ontsteking
28mm Keihin met serienummer en kelk XSH aangepast
Dpr uitlaat (ex uitlaat van Mike Voogt, presteerd errug goed)
Etc etc

Op dit moment zit er een zadelhoesje om het zadel en er is een nieuw kapje voor voor de cilinder aangeschaft, tevens zit er een nieuw gekocht origineel monoseat zadel bij.
343t4xw.jpg


Goed voor 22pk na 2uurtjes op de bank, is wel meer uit te halen.

Prijs: 1750


Speelzip

Heb deze zip voor erbij, heb aardig wat eigen terrein en daarom leuk om een beetje mee heen en weer te rijden & rollin burnouts mee te maken :) Aangezien ik goed dik smeer en het een luchtkoeler is gaat dit zonder probleem of schade.
Zip start altijd in 1 trap op de kickstart en blijft erg netjes stationair draaien.

Carbon voorkap, resterende kappen matzwart, zip sp98 frame origineel en in zeer nette staat, 15cm professioneel verlengd subframe (zeer netjes), voorvork en stuur verlaagd, rvs acherveer vervanger etc

Setup:
70cc Metrakit ac gietijzer (3 weken terug nieuw gekocht bij Fred Motoren, bon heb ik als het goed is ook nog liggen, de doos iig wel)
Nieuwe koelkappen (tevens bij Fred Motoren 3 weken geleden aangeschaft)
Proma onderlangse uitlaat
17.5mm dellorto carburateur
Power one vario +ralf+

2dsnyw3.jpg


Dit alles zit op een zeer schoon en net zip type 1 blok.

Loopt natuurlijk niet verschrikkelijk hard maar rijd wel erg leuk, tevens een goede basis om een goed snel blok onder te hangen en om bijvoorbeeld sbo mee te gaan rijden.

Prijs: 600E


Prijzen zijn richtprijzen, bieden is uiteraard mogelijk.

Bij interesse even mailen naar: pepijnquistpdt@msn.com

Mvg, Pepijn Quist
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top