Aangeboden SBO Sprintzip 2000 Carbon

Status
Not open for further replies.
(heb scooter meer dan jaar geleden te koop gezet en ook veel reacties gehad, maar deed me toch pijn in het hart om hem te verkopen om het zo maar te zeggen :p . Maar nu vind ik het ook jammer dat hij daar maar wat staat en er iemand anders ook plezier van kan hebben. Heb de volledige advertentie gewoon gekopieerd dus niks aangepast ten opzichte van toen)


Hallo,

Omdat ik vrij weinig tijd heb voor mijn hobby bied ik mijn sprinter aan maar gaat aleen weg tegen een goed bod. Hoeft niet weg want ik twijfel er nog flink over vind het toch jammer om weg te doen.

Scooter is sprintklaar ik heb er zelf 2 sbo sprints mee gereden en een tijd van 7.215 neergezet. Zat toen wat slip in overbrenging maar dat is zo te verhelpen met een polini overange, en ik heb nog een compleet nieuwe inlaat liggen. De bedoeling was om dit nog alemaal te testen om wat meer vermogen er uit te halen.

De scooter is zo licht mogelijk gemaakt heeft een echte carbonnen voorkap en weegt in totaal ongeveer 48kg op dit moment.

Momenteel zit dit er op:

• Mhr Speed 7T EPC/RST tuned
• Carters gekotterd en EPC/RST tuned
• Mhr Team 99 as
• Koso 28mm carb met kelk
• JS pijpje
• Mhr VL13 EPC/RST bewerkt
• Mhr kort recht spruitstuk EPC/RST bewerkt
• Hpi 2006 binnenrotor
• Mhr Overange poelies
• Malossi MHR2000 vario
• Mhr Delta clutch
• Mhr Wingbell
• Mhr secundair/primair vertanding
•Mhr C4 afgedraaide lagers

Wat je er nog bij krijgt (geen tijd gehad om te monteren)

-Splinternieuwe Polini overange in doos (Vario, poelies, snaar ect)
-Keihin pwk 28mm (echte) met kelk XSH bewerkt
-Twins racing division inlaat (V force membraan) aangepast op grote van keihin carb

inlaat2.jpg


Alles is nieuw gekocht bij Epc sittard heb waarschijnlijk ook nog wel de bonnetjes, en alles is altijd in onderhoud geweest bij epc. Voor de laatste sprint is er nog een nieuwe zuiger ingekomen en het blokje is altijd goed warm gereden en heeft altijd onderhoud gehad.

Verder is de scooter helemaal sprint klaar alles geborgd ect. Helemaal compleet incl stage 6 paddock.

Aantal foto's en filmpje

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dvSvRiN3b7U"]YouTube- SBO Sprint Hengelo EPC/RST tuned speed zip[/ame]

grafiek23.jpg


zip1.jpg


zip2.jpg


2r7bp87.jpg


pic2mnp.jpg



Aleen graag serieuze interesse geen droomers. Geen geld? Reageer dan aub niet.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top